Oniel
Silver
Det verkar ingå i sosseriet tyvärr
Spendera andras pengar eller vinna på lotto är helt okej men att jobba och tjäna ihop dem själv är ju jävligt fult...!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det verkar ingå i sosseriet tyvärr
Den där har han kört ett tag nu. Bland annat när han var Sidekick i gladiatorerna.Kör Timell daydate nu
han fick den i 50års present.Kör Timell daydate nu
Ruskigt fin kombo med grön/guld och läderarmband!Kör Timell daydate nu
Lånat eller unnat sig....? En blå Milgauss funkar alltid, oavsett.
Calle Schulman som figurerat tidigare i tråden med diverse ädelmetal daytonas, IWC och stålsub har nu unnat sig en Milgauss.
Aha ok, hade jag helt missat! Trodde timellbrothers bara rockade S&S. Riktigt snygg kombo!Den där har han kört ett tag nu. Bland annat när han var Sidekick i gladiatorerna.
Snyggt med grön tavla
Ref på den?Per Gessle var visst med i Robins, panna där ja...
Per Gessle var visst med i Robins, panna där ja...
Ref på den?
Det tyckte jag med till en början men det ser ut som att det är dubbla rader text under tolvan. Det har jag inte på min 112:a.
Det har du rätt i, måste vara en 560. Mina skeva morgonögon fungerar tveksamt som bästDrt tyckte jag med till en början men det ser ut som att det är dubbla rader text under tolvan. Det har jag inte på min 112:a.
Journalisten, författaren och numera programledaren Carolina Neurath bär en Datejust lady. Snyggt och klassiskt.
Mja... Nog för att jag gillar små klockor, men den där är nog lite väl liten tillochmed för mig.Hade inte bangat!
Mja... Nog för att jag gillar små klockor, men den där är nog lite väl liten tillochmed för mig.
Du menade klockan alltså?Gränsfall
Du menade klockan alltså?
Ursäkta min fantasi i så fall
Kanske tvåa på bollen, men sportar Martin Björk helguld Daytona numera? Det går bra nu....
Trodde han körde AP?
du är tvåa på bollen!Dagens DN. Paret Kindberg-Batra kör Omega........
/j
|Den där har han kört ett tag nu. Bland annat när han var Sidekick i gladiatorerna.
Snyggt med grön tavla
Den är underbart snygg! Guld + grönt!Ruskigt fin kombo med grön/guld och läderarmband!
Edit: Verkar som självaste Björn Borg har en likadan kombo! finns att se här https://klocksnack.se/threads/kända-svenskars-klockor.1622/page-50#post-1164243
Du har en poängHan kan ju köra båda?! Antingen var för sig eller köra både och
Journalisten, författaren och numera programledaren Carolina Neurath bär en Datejust lady. Snyggt och klassiskt.
Hade inte bangat!