• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kända svenskars klockor

svarar mig själv :bag:
Hans egna Hublot?
Carl-Philip-klocka.jpg
Ser ut som en omega länk. Broad Arrow kanske? (Tänker på visarna)

Återigen figurerar Calle Schulman i tråden med en Daytona.
calleschulman.PNG

Haha vafan bitter much?

Gråter man ut i media att man inte har råd med handpenning för en bostad så tycker jag inte att man ska flasha med den på handleden.

Underbar klocka!! Däremot har jag väldigt svårt för hela den familjen. Känner dem förstås inte utan bara bilden från media/de själva.

Han kanske inte har råd för att han köpt klockan? Helt rimliga avvägningar tycker jag! :D Du vet ju inget om hans ekonomi så lite fånigt kanske att uttala sig.
Kollar du i tråden så förekmmer han en hel del, varför gråta ut i media över bostadskriser när han senare flashar FLERTALET dyra ur. Självklart har jag ingen översikt angående hans privatekonomi.
Men mycket talar ju för att det inte är hans ur då dessa inte är förekommande på hans övriga bilder.

Nog ot om schulman från min sida nu

Kollar du i tråden så förekmmer han en hel del, varför gråta ut i media över bostadskriser när han senare flashar FLERTALET dyra ur. Självklart har jag ingen översikt angående hans privatekonomi.
Men mycket talar ju för att det inte är hans ur då dessa inte är förekommande på hans övriga bilder.

Tja, baserat på det jag sett från dig i den här tråden är du en småsint och avundsjuk människa som förmodat tar alldeles för många saker alldeles för allvarligt. Fördomen kan vara sann, eller falsk, men jag har inget annat än din internetpersona att gå efter. Go figure :)

Det är väl deras branding av sig själva. Publicitet är vad som gäller. Sedan hymlar han ju inte med det. Föredrar det framför politiska inlägg med enda syfte att indirekt framhäva sig själv. Det Alex krönikor genomgående består i. Oftast ad hominem och på andras bekostnad.

Alltså det är samma diskussion om Calle och Alex så fort någon postar en bild på honom med en dyr klocka.

"OBS detta är en sketch"

Smaklöst oavsett.
Tja, baserat på det jag sett från dig i den här tråden är du en småsint och avundsjuk människa som förmodat tar alldeles för många saker alldeles för allvarligt. Fördomen kan vara sann, eller falsk, men jag har inget annat än din internetpersona att gå efter. Go figure :)

Du får tro/kalla mig vad du vill, tillför dock inte denna tråden något.
Min åsikt om att flasha väldigt många dyra ur samtidigt som man säger sig inte ha råd med en kontantinsats är löjligt.

Smaklöst oavsett.

Min åsikt om att flasha väldigt många dyra ur samtidigt som man säger sig inte ha råd med en kontantinsats är löjligt.
Ungefär som det du skriver och tror om Schulman då, dvs :) Han har en riktigt frän klocka på armen, det är väl det viktiga här.

Smaklöst oavsett.

Med den logiken så får man ju t.ex inte posta en Ferrari på instagram om man beklagat sig över att man inte har råd med bostadsrätt.

Tillbaka
Topp