• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Nivån är ju ganska låg bland folk, så man hade ju kunnat rabbla i evigheter.

Men min poäng är att det är svårt att dissa nato till kostym, med alla de uppenbara "fel" som enligt mig är mycket värre.
Jag hade mycket hellre haft en 5513 på nato till kostym än en 116610LN på länk t.ex.
Missade att du pratade generellt och inte om herr Mistura (vem jag tror @Alberget4a hänvisade till med sitt inlägg).

Är det en Nautilus på Steffo? Väskan ser speciell ut också. @Chattras kanske ver vad det är för någon?
IMG_0827.PNG
upload_2017-12-8_13-25-41.png

Enligt säker källa så är det Nautilus på Steffo idag... :)

Diskussionen gällde personen i fråga om huruvida han var välklädd och där får man väl säga att nato är ett big no no om man ska följa stilregler. Är allt för personligt tycke och smak men rätt är det inte.

Hejhej, jag ska inte driva diskussionen om Mistura särskilt långt vidare då den kanske blir väl Off Topic. Stil, @NickL, är något man har eller inte. Det råder ingen tvekan om att Mistura är en av dem som har just stil. När man som honom, i sina otroligt snyggt skräddade kostymer, sättet han för sig osv, väljer att ha ett natoband till sin klocka är det inget avkall på detta faktum.

Att det med sådan säkerhet inte är "rätt" enligt dig, låter ungefär lika chosigt som att en mer avancerad slipsknut skulle vara att föredra. Vart har du läst om dessa "stilregler", King Magazine?

Tack för mig!

Hejhej, jag ska inte driva diskussionen om Mistura särskilt långt vidare då den kanske blir väl Off Topic. Stil, @NickL, är något man har eller inte. Det råder ingen tvekan om att Mistura är en av dem som har just stil. När man som honom, i sina otroligt snyggt skräddade kostymer, sättet han för sig osv, väljer att ha ett natoband till sin klocka är det inget avkall på detta faktum.

Att det med sådan säkerhet inte är "rätt" enligt dig, låter ungefär lika chosigt som att en mer avancerad slipsknut skulle vara att föredra. Vart har du läst om dessa "stilregler", King Magazine?

Tack för mig!
Ok

Markus "Notch" Persson - skaparen av Minecraft
insta.png

Vänligen,
Martin
Förutom att klockan ser lite halv fejk ut, men så blir det ju lätt med dåligt foto, så kan man inte neka till att han tar kortet i en PJ, och där ligger väl det riktigt feta i den där statusuppdateringen? "Vem som helst" kan ju nästan låna på huset och köpa en sån där klocka, men att bränna X * 100 000 kr på PJ flygande kan ju få kosta på sig.

Förutom att klockan ser lite halv fejk ut, men så blir det ju lätt med dåligt foto, så kan man inte neka till att han tar kortet i en PJ, och där ligger väl det riktigt feta i den där statusuppdateringen? "Vem som helst" kan ju nästan låna på huset och köpa en sån där klocka, men att bränna X * 100 000 kr på PJ flygande kan ju få kosta på sig.
Ifall du missat!

http://blogg.tkj.se/microsoft-koper-minecraft/

"Halv fejk" och Notch i samma kontext. :D

Han äger ett "PJ" om man ska tro på media.

Tillbaka
Topp