Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Datumbubbla och senaste spännet. Är nog en Datejust 116200?Hej!
Kan det vara så att klockan som Therese Lindgren har på sig i följande video är en Rolex Air-king precision? Spola till 2:23!
Mvh,
Gurra
Skit i klockan, hur fasen lyckas man hitta något sånt här? Och, med risk för att låta som en gubbe, att människor kan försörja sig på den här smörjan är för mig obegripligtHej!
Kan det vara så att klockan som Therese Lindgren har på sig i följande video är en Rolex Air-king precision? Spola till 2:23!
Mvh,
Gurra
Är hon OWG med den eller???? Nån som vet?Skit i klockan, hur fasen lyckas man hitta något sånt här? Och, med risk för att låta som en gubbe, att människor kan försörja sig på den här smörjan är för mig obegripligt
Syns rätt väl under avsnittet tycker jag.. Synd att inga av dagens deltagare var så våldsamt imponerande - tänker ju mig att Malou ska vara allmänbildad som få?Sigge döljer guldklockan bra bakom vattenglaset i dagens "På spåret"! (Eller har den inte på sig?!?!?!?)
Ja, den tittade fram till slut.Syns rätt väl under avsnittet tycker jag.. Synd att inga av dagens deltagare var så våldsamt imponerande - tänker ju mig att Malou ska vara allmänbildad som få?
Gert brukar köra en Aquanaut, men han kanske har uppgraderat?Är det en Patek Nautilus som Gert Wingårdh dunkar i Theselius-stolen i Husdrömmar?
Det var det kanske. Har dålig koll på modellerna, men blev onekligen fascinerad av hans omilda behandling av klockan.Gert brukar köra en Aquanaut, men han kanske har uppgraderat?
Invicta?Någon som vet vad Ekwall har för nåt? (Kanske har diskuterats tidigare, sorry isf)
Snygg tycker jag inte att den är.
Passar hans stil i övrigtInvicta?
Det var den vanliga Aquanauten sen tidigare säsonger han bar. Han bär upp den rätt risigt dock.Det var det kanske. Har dålig koll på modellerna, men blev onekligen fascinerad av hans omilda behandling av klockan.
Vad kör Almenäs? Att det är isat ser jag men sen är jag lost.
Kanske denna?
Någon som vet vad Ekwall har för nåt? (Kanske har diskuterats tidigare, sorry isf)
Ja, det kan det vara. Kan ha förväxlat isen med den vita ringen .Kanske denna?
Ja, det kan det vara. Kan ha förväxlat isen med den vita ringen .
Möjligt. Dålig koll på hans stil. Får mest kraftiga 50 årskris vibbar av hans klocka. Typ som att skaffa HD eller tatuera sig.Passar hans stil i övrigt
Eller starta eget klädmärke som fokuserar på tryck, skinnjackor och färggranna skor...Möjligt. Dålig koll på hans stil. Får mest kraftiga 50 årskris vibbar av hans klocka. Typ som att skaffa HD eller tatuera sig.
Anja Persson eller Audemars Piguet på telefonen?Vad kör Almenäs? Att det är isat ser jag men sen är jag lost.
Någon som vet vad Ekwall har för nåt? (Kanske har diskuterats tidigare, sorry isf)
Många på KS brukar benämna DJ som en ”gubbklocka”. De där två exemplen känns betydligt mer representativa.Någon som har en aning om vad Niklas Holmgren har på sig för hänglåsliknande klocka?
Jag är beredd att hålla med dig.Många på KS brukar benämna DJ som en ”gubbklocka”. De där två exemplen känns betydligt mer representativa.