Är det en Paul Newman Steffo bär i dagens Nyhetsmorgon eller är det nya Daytonan?
Testat gå igenom tråden? Steffo är ju med på varenda sida, hans Daytona på var tredje.
https://klocksnack.se/threads/steffo-förtjänar-en-egen-tråd.51107/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det en Paul Newman Steffo bär i dagens Nyhetsmorgon eller är det nya Daytonan?
Testat gå igenom tråden? Steffo är ju med på varenda sida, hans Daytona på var tredje.
Har även sett bilder på hans AP ROO.
Vad är det för något han har på armen?Imorgon är det tredje deltävlingen i melodifestivalen - jippi
Äntligen en nutida kändis från Norberg !Har säkert postats massor med gånger. Men idag är det ok bestämmer jag!
Frida Hansdotter med @Sjöö Sandström
En flasköppnare?Vad är det för något han har på armen?
Ja, jäklar. Det där var bland det fulaste jag sett .En flasköppnare?
Eller en Invicta bolt Zeus Reserve?
Snacka om att inte fatta när det är dags att sluta designa.
Hublot borde införa en övre åldersgräns. Nånstans vid 40 är det inte kul längre.Wallenstam kör Breitlings ersättare under kategorin "Alla i Göteborg bär ..."
Äntligen en nutida kändis från Norberg !
Det bästa någon sagt på länge hahaHublot borde införa en övre åldersgräns. Nånstans vid 40 är det inte kul längre.
Absolut, men han är från Fagersta likt övriga medlemmar i Hives.Chris Dangerous?
Hyfsat nutida. Hyfsat känd.
Absolut, men han är från Fagersta likt övriga medlemmar i Hives.
Nej du har rätt ser jag när jag googlar! Han har bott i Norberg men numera är han bosatt i Kolmården.Sant!
Men har väl bott, eller bor, i Norberg?
...eller så har jag fått det om bakfoten.
Där snackar vi om en klocka som osar framgång.En flasköppnare?
Andra chansenDär snackar vi om en klocka som osar framgång.
Såg eländet under kvällens program, fy fan vilken vidrig tingest En ”kollega” visade för en tid sedan stolt upp något liknande ”- du som gillar klockor”. Kunde inte hålla tyst utan visade tydligt min avskyEn flasköppnare?
Det kommer aldrig något bra ur samtalen som inleds med "du som gillar klockor"...Såg eländet under kvällens program, fy fan vilken vidrig tingest En ”kollega” visade för en tid sedan stolt upp något liknande ”- du som gillar klockor”. Kunde inte hålla tyst utan visade tydligt min avsky
Ha-ha, ja det är sant! Oftast skall någon nyinköpt parfymklocka visas upp eller så skall någon (enligt den personens värderingar) horribel prislapp diskuteras som de läst om i media. Säkrast att glida ur samtalet så snabbt och smidigt som möjligtDet kommer aldrig något bra ur samtalen som inleds med "du som gillar klockor"...
Bara att backa ut ur rummetHa-ha, ja det är sant! Oftast skall någon nyinköpt parfymklocka visas upp eller så skall någon (enligt den personens värderingar) horribel prislapp diskuteras som de läst om i media. Säkrast att glida ur samtalet så snabbt och smidigt som möjligt
Alltså, jag vill inte vara säga något elakt, men hjälp, den måste ju väga ton. Eller är den ihålig tro?Såg eländet under kvällens program, fy fan vilken vidrig tingest En ”kollega” visade för en tid sedan stolt upp något liknande ”- du som gillar klockor”. Kunde inte hålla tyst utan visade tydligt min avsky
Ser ut som en Garmin 910XT.Nej du har rätt ser jag när jag googlar! Han har bott i Norberg men numera är han bosatt i Kolmården.
Kanske har han en sådan klocka som den till vänster? (Blir så väldigt off topic utan bild)
Ja och dessutom stajlad med eltejp.Ser ut som en Garmin 910XT.
Ser ut som IWC!Igår blev, kanske som bekant, Björn Frantzén den första kocken i Sverige att plocka hem tre Michelin-stjärnor.Men vad tusan rockar han på armen, IWC?
Tycker caset ser lite konstigt ut för att vara en IWC? Bezeln framförallt tänker jag påSer ut som IWC!
Jag tänkte också IWC först, men det jag hänger upp mig på är boett och tryckknappar!Tycker caset ser lite konstigt ut för att vara en IWC? Bezeln framförallt tänker jag på
Igår blev, kanske som bekant, Björn Frantzén den första kocken i Sverige att plocka hem tre Michelin-stjärnor.Men vad tusan rockar han på armen, IWC?
Det är en IWC. Han gratulerades till Michelin stjärnan på ett av IWCs instagram konton och på facebook. Han är tydligen IWC ambassadör.