situationen
Basic
Allt är ju relativtÄh det där var inte så farligt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Allt är ju relativtÄh det där var inte så farligt...
Den där hade jag betalat bra för!
"Blingad"?Stefan Persson med en blingad Nautilus!
![]()
Orginalbilden går att zooma så man ser att det är feta diamanter som sitter i bezelen."Blingad"?
Posta gärna. Låter ju helt otroligt att Persson Sr. står med en isad Patek på scen...Orginalbilden går att zooma så man ser att det är feta diamanter som sitter i bezelen.
https://www.aftonbladet.se/minekono...son-och-karl-johan-persson-lamnar-sina-posterPosta gärna. Låter ju helt otroligt att Persson Sr. står med en isad Patek på scen...
Jag tror att man luras av ljuset som reflekteras.
Ser ut som så, den blå tavlan förmodligen också något som bidrar till ”skimret”.Jag tror att man luras av ljuset som reflekteras.
Han skrev som svar på ett mail (TV4) att han köpt den för fyrtio år sedan och att den fortfarande ”visar tiden”. Bra länk med tanke på det, eller han kanske bytt till nyare...Den där hade jag betalat bra för!
Det där är nog mer ljuset som reflekteras än diamanter. Visst, jag gissar men spontant känns det inte som hans stil...Orginalbilden går att zooma så man ser att det är feta diamanter som sitter i bezelen.
Orginalbilden går att zooma så man ser att det är feta diamanter som sitter i bezelen.
Posta gärna. Låter ju helt otroligt att Persson Sr. står med en isad Patek på scen...
Jag tror att man luras av ljuset som reflekteras.
Ser ut som så, den blå tavlan förmodligen också något som bidrar till ”skimret”.
Det där är nog mer ljuset som reflekteras än diamanter. Visst, jag gissar men spontant känns det inte som hans stil...
Han har haft lite olika, bla datejust men mycket riktigt också en JLC masterNågon som vet vad Alex Schulman när på armen? Fan blir tokig, ser inte om det är en JLC master eller Certina Daydate.
Har du sökt i tråden?Någon som vet vad Alex Schulman när på armen? Fan blir tokig, ser inte om det är en JLC master eller Certina Daydate.
Point taken! Tack!Har du sökt i tråden?
Got it, tack!Har du sökt i tråden?
Ser ut som handledsherpes.Vad har Rolf Lassgård på handleden?
![]()
Stefan Persson med en blingad Nautilus!
![]()
Han ha kört mycket VC Fiftysix på senaste tiden också. Om du tänker på den med länk?Någon som vet vad Alex Schulman när på armen? Fan blir tokig, ser inte om det är en JLC master eller Certina Daydate.
Ja precis exakt den! Tack!!Han ha kört mycket VC Fiftysix på senaste tiden också. Om du tänker på den med länk?
Håller helt med @hampuseriksson . Det är en mycket ovanlig 5711P (originalet) som Stefan Persson har på bilden. Har läst någon stans att endast ett fåtal gjordes (20 st) helt i platina (där av P i beteckningen) och med den speciella klarblå tavlan som även finns i 5980 two-tone guld/stål.
Lite synd om man vill ha en(1) Patek. De flesta jag känner har 0-1 armbandsur, såklart mycket Apple Watch och FitBit nuförtiden. Men – även om man är mångmiljonär kanske man bara vill ha en klocka och vara den trogen. Och fastnar man då för en Patek så måste man köpa flera stycken? Bisarrt!Läste/hörde för någon vecka sen att den tillverkas varje år, men går bara ut till Pateks bättre kunder.