Klando
Basic
Nja, det är väl bara en målad after market tavla?ser inte tavlan lite väl skum ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nja, det är väl bara en målad after market tavla?ser inte tavlan lite väl skum ut?
Bortsätt från tavlans färg som uppenbarligen inte är original, vad är skumt?Det är väl mer än klockan som ser skum ut, tycker jag
Njaa "skumt å skumt". Tänkte mest på allas vår vän PS klädval och andra accessoarer som gemene man inte drar på sej, iallafall inte jag. Men vad vet jag. Det är väl bara i betraktarens ögon som avgör vad som är "skumt".Bortsätt från tavlans färg som uppenbarligen inte är original, vad är skumt?
Jag avundas människan, jag hade velat vara så där modig.Njaa "skumt å skumt". Tänkte mest på allas vår vän PS klädval och andra accessoarer som gemene man inte drar på sej, iallafall inte jag. Men vad vet jag. Det är väl bara i betraktarens ögon som avgör vad som är "skumt".
Jag avundas människan, jag hade velat vara så där modig.
Ibland är det lite väl mycket smek av möbler i det där programmet. Knut Knutsson i extas när han smeker orörda allmogemöbler från 1700-talet.Rickard Thunér från Antikrundan som smeker en stol och bär en swatch?
Du har helt rätt RM035.Säkert old news.......men DJ Eric Prydz kör bl.a. Richard Mille om jag inte ser fel.
Varför är de så dyra egentligen?Du har helt rätt RM035.
Ett av mina favoriter.. Inte min bild...
Är det verkligen en rimlig fråga att ställa på ett klockforum?Varför är de så dyra egentligen?
Ja, här om någonstans finns det folk som kan svara på frågan.Är det verkligen en rimlig fråga att ställa på ett klockforum?
Det är väl egentligen som allting annat, tillgång och efterfrågan. RM har väl nästintill alltid limiterade upplagor. Jag har sett någon som de enbart gjort ett exemplar av med värderingen ”priceless”. Lyckats marknadsföra sig via diverse världsstjärnor.Varför är de så dyra egentligen?
Begränsade upplagor är ju ett klassiskt knep. Som med litografier. Kan ju vara som med dyr konst att det handlar om design/formgivning (och konstnär).Det är väl egentligen som allting annat, tillgång och efterfrågan. RM har väl nästintill alltid limiterade upplagor. Jag har sett någon som de enbart gjort ett exemplar av med värderingen ”priceless”. Lyckats marknadsföra sig via diverse världsstjärnor.
jag är alldeles för dåligt insatt för att leverera någon åsikt om urverk och dylikt.
Han undrar ju bara, är det nåt fel att ställa fråga?! Har du tänkt på att vissa kanske vet?!Är det verkligen en rimlig fråga att ställa på ett klockforum?
Undrar jag också. Tycker mest att dom är vulgära.Varför är de så dyra egentligen?
Dra ett PM när ni har svaret.Han undrar ju bara, är det nåt fel att ställa fråga?! Har du tänkt på att vissa kanske vet?!
Dessutom i Klockforum själv blev nyfiken.
Varför är de så dyra egentligen?
En av de stor anledningarna är för att de ska vara koolt att ha en. Sedan har ju många såklart intressanta och avancerade tekniska lösningar men hur dyrt detta är att ta fram jämfört med klassiska finverk vet jag inte.Varför är de så dyra egentligen?
Jills Veranda.
Mauros klocka. Först bergsäker på Rolex Sub men sen inte lika säker. Inte någon med dome som matchar det som ser ut som väldigt patinerade visare..
Denna var uppe för diskussion bara någon sida bort.Jills Veranda.
Mauros klocka. Först bergsäker på Rolex Sub men sen inte lika säker. Inte någon med dome som matchar det som ser ut som väldigt patinerade visare..
Det verkar vara vintage Rolex Sub no date
Liknande den
Ser inte indexen lite för vitguldiga ut för det? Jag tänker mer 14060 eller 114060. Det vore synd att sätta ett rubber-b på en sån vintagepärla.
Ingen aning om indexen men jag kan hålla med att det kan vara 14060 no date.
Angående Rubber-b Smaken är ju som baken
Säkert old news.......men DJ Eric Prydz kör bl.a. Richard Mille om jag inte ser fel.
Hype, image, tillhörighet, marknadsföring, innovation, kvalitet,...i typ den ordningen
Glömde bilden den kommer här förlåt!Hockeyspelare. Snygg klocka tycker jag. Någon kunnig som kan se trots kvalitén?
Vet att Mauro brukade samla På Rolex. Om han fortfarande gör det vet jag inte.Jills Veranda.
TAG Heuer Formula 1 Chronograph CAZ1010.FT8024Glömde bilden den kommer här förlåt!