ZWG Vader
Basic
Vet att Mauro brukade samla På Rolex. Om han fortfarande gör det vet jag inte.
Samlar på Rolex? Han sjunger i alla fall om Omega.
https://mauroscocco.se/om-en-gammal-man/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet att Mauro brukade samla På Rolex. Om han fortfarande gör det vet jag inte.
Är det John Malkovich?
Skulle kunna varaÄr det John Malkovich?
Skulle kunna vara
Jörgen KruthVem är det?
Jörgen Kruth
Jag stirrade på den under hela talet men kunde inte riktigt identifiera den.Någon som la märket till vad Statsminister Stefan Löfven bar nu på talet till nationen 21.15 ?
Slänger upp en bild. Guld med vit urtavla iaf. Säkert någon som sätter den snartJag stirrade på den under hela talet men kunde inte riktigt identifiera den.
Är en LonginesSlänger upp en bild. Guld med vit urtavla iaf. Säkert någon som sätter den snart
edit: tvåa på bollen.
Longines med Romerska siffrorSlänger upp en bild. Guld med vit urtavla iaf. Säkert någon som sätter den snart
edit: tvåa på bollen.
Inte samma bandhorn som Löfvens..Gissar på att det är den här
Först jag tänkte väl det men om man kollar noggrant då bandhorn är ej likaGissar på att det är den här
Tror nog att det är denna. Tycker det skymtar med datum på den han har på sig klockan 3.Först jag tänkte väl det men om man kollar noggrant då bandhorn är ej lika
Skulle vilja tro att det är denna.
Oj, det har du helt rätt i. Kanske kan vara en Presence istället?Först jag tänkte väl det men om man kollar noggrant då bandhorn är ej lika
Longines Presence Roman Numerals 18k Gold Case Black Alligator Quartz Watch 33MM L47436110 hette den jag bifogade.Oj, det har du helt rätt i. Kanske kan vara en Prescence istället?
ÄntligenLongines Presence Roman Numerals 18k Gold Case Black Alligator Quartz Watch 33MM L47436110 hette den jag bifogade.
Hade älskat om han haft den, och samtidigt pratat om solidaritet och att svåra tider ligger framför ossJag vill att det ska vara denna, men det känns inte så folkligt.
Och sedan avslutat talet med att sälja klockan för att köpa toapapper till ett äldre par i Spånga.Hade älskat om han haft den, och samtidigt pratat om solidaritet och att svåra tider ligger framför oss
Trött. Förmodligen jobbat dygnet runt i ett par veckor.Matti Sällberg, professor och biomedicinsk analytiker vid Karolinska institutet bär en Tudor röd BB;
Hade uppskattat detta mer, om han inte matchat manschett-knappar & näsduk med bezel. Snark.Trött. Förmodligen jobbat dygnet runt i ett par veckor.
Japp, ser tillgjort ut!Hade uppskattat detta mer, om han inte matchat manschett-knappar & näsduk med bezel. Snark.
Håller med till 100 %. Påminner om någon som för första gången bär suit.Hade uppskattat detta mer, om han inte matchat manschett-knappar & näsduk med bezel. Snark.