Håller med till 100 %. Påminner om någon som för första gången bär suit.
Bär vadå ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med till 100 %. Påminner om någon som för första gången bär suit.
Longines Presence Roman Numerals 18k Gold Case Black Alligator Quartz Watch 33MM L47436110 hette den jag bifogade.
gissar på någon Ebel kvartsare... Classic WaveNär vi ändå är inne på advokatspåret.
Leif Silbersky, Sveriges kändaste advokat. Vad bär han?
https://klocksnack.se/threads/kända-svenskars-klockor.1622/page-173#post-3223952gissar på någon Ebel kvartsare...
Ganska säker att det är en Longines Elegant i guld. 37 eller 39mmBästa jag kunde åstadkomma..
Ganska säker att det är en Longines Elegant i guld. 37 eller 39mm
På bild ser den för tjock ut för att vara kvartsmodellen La Grande Classic, men är det kvartsaren så håller vår stadsminster tiden, den är nämligen HAQ
Vilka presidenter tänker du på ?Tror säkert att det är något högst oflashigt, typ som att USAs presidenter ofta har kört Timex.
Jag är 99% på att det är ovanstående Löfven bär. Jag har kvartsmodellen och en kompis har den automatiska Elegant, fast med vanliga index.Tror säkert att det är något högst oflashigt, typ som att USAs presidenter ofta har kört Timex.
Ja det vore bra om någon kan tyda så jag vet vad jag absolut INTE vill ha...Någon som kan tyda vad Jan Emanuel har på sej? Idag på Malou efter 10.
Sky Dweller Helguld?
hahahah han besitter endel dyrgripar denne manJa det vore bra om någon kan tyda så jag vet vad jag absolut INTE vill ha...
Ja tyvärr...hahahah han besitter endel dyrgripar denne man
https://www.google.se/amp/s/www.the...article/watches-previous-presidents-worn/amp/Vilka presidenter tänker du på ?
Du har säkert rätt. Mer en reflektion att en hel del politiker väljer att offentligt inte ha överdrivet dyra smycken/kläder för att inte stöta bort väljare.Jag är 99% på att det är ovanstående Löfven bär. Jag har kvartsmodellen och en kompis har den automatiska Elegant, fast med vanliga index.
Så verkar det vara ja. Signalvärde. Jag tycker att Ulf Kristerssons Certina är ett tråkigare val än den tidigare Efva Attling han hade, även om den inte var någon dyrgrip.Du har säkert rätt. Mer en reflektion att en hel del politiker väljer att offentligt inte ha överdrivet dyra smycken/kläder för att inte stöta bort väljare.
Så verkar det vara ja. Signalvärde. Jag tycker att Ulf Kristerssons Certina är ett tråkigare val än den tidigare Efva Attling han hade, även om den inte var någon dyrgrip.
Han har en sån i alla fall och guld PPNågon som kan tyda vad Jan Emanuel har på sej? Idag på Malou efter 10.
Sky Dweller Helguld?
L4.787.8.11.4 Men Löven gillar inte alligatorbandet
Någon som kan tyda vad Jan Emanuel har på sej? Idag på Malou efter 10.
Sky Dweller Helguld?
PatekNågon som kan tyda vad Jan Emanuel har på sej? Idag på Malou efter 10.
Sky Dweller Helguld?
Vintage Daytona?
Faktiskt inte sett denna på honom innan.. grym
6263Vintage Daytona?
Är Steffo den folkkäraste stekaren vi i Sverige har? Tycker personligen han är fantastisk!
Håller med utan att blinka! Vilken kille!Är Steffo den folkkäraste stekaren vi i Sverige har? Tycker personligen han är fantastisk!
Han kör stål daytona på läderHar aldrig lyckats lista ut vad Filip Hammar bär på handleden. Får inte tillräckligt bra bild. Är det någon kunnig utifrån denna bild? Panerai eventuellt?