Eric Prydz med vad som ser ut att vara en PP 5164a (längst ner till vänster )
Har sett honom med några olika APs också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes! Tror jag lagt upp på några av hans AP och Rolex ganska tidigt i trådenHar sett honom med några olika APs också.
Yes! Tror jag lagt upp på några av hans AP och Rolex ganska tidigt i tråden
Tror nog det är en 116610LNKan det ha varit denna? Ser ut att vara en GMT
Jo det låter rimligt!Tror nog det är en 116610LN
Vem är Eric Prydz?
Tack, jag har aldrig hört talas om honom men vi rör oss i helt olika kretsar. Det är knappt att jag hade hört talas om Avicii heller förrän jag såg den fantastiska filmen om honom. Den berörde mig.
Fullt förståeligt dock! Han är förvånansvärt okänd för många svenskar trots att han är en av de största vi har där ute, men lyssnar man inte på den genren så är det såklart lätt missat.. Och alla har ju omedvetet dansat till Call on me någon gång i livet, så han finns i bakhuvudet på de flestaTack, jag har aldrig hört talas om honom men vi rör oss i helt olika kretsar. Det är knappt att jag hade hört talas om Avicii heller förrän jag såg den fantastiska filmen om honom. Den berörde mig.
Musikmässigt är det absolut inget för mig, inte Avicii heller dock så är han bland det största vi haft från detta landTack, jag har aldrig hört talas om honom men vi rör oss i helt olika kretsar. Det är knappt att jag hade hört talas om Avicii heller förrän jag såg den fantastiska filmen om honom. Den berörde mig.
Men är det Eric Prydz på bilden, eller är det han som tar bilden? Vem är den andre annars? Känner mig lätt för-virrad.Fullt förståeligt dock! Han är förvånansvärt okänd för många svenskar trots att han är en av de största vi har där ute, men lyssnar man inte på den genren så är det såklart lätt missat.. Och alla har ju omedvetet dansat till Call on me någon gång i livet, så han finns i bakhuvudet på de flesta
Det är Prydz som tar bilden, man ser klockan nere i vänstra hörnet bara Men på bilden som JB har lagt upp så ser du hur han ser ut!Men är det Eric Prydz på bilden, eller är det han som tar bilden? Vem är den andre annars? Känner mig lätt för-virrad.
Tack! Vem är mannen då?!Det är Prydz som tar bilden, man ser klockan nere i vänstra hörnet bara Men på bilden som JB har lagt upp så ser du hur han ser ut!
Tyvärr, jag känner inte till den låten. Jag dansar inte, mer än till Michael Jackson.Fullt förståeligt dock! Han är förvånansvärt okänd för många svenskar trots att han är en av de största vi har där ute, men lyssnar man inte på den genren så är det såklart lätt missat.. Och alla har ju omedvetet dansat till Call on me någon gång i livet, så han finns i bakhuvudet på de flesta
I filmen Avicii såg jag en känslig begåvning ätas upp av giriga hyenor.Musikmässigt är det absolut inget för mig, inte Avicii heller dock så är han bland det största vi haft från detta land
Ja det är den tragiska sanningenI filmen Avicii såg jag en känslig begåvning ätas upp av giriga hyenor.
Jag kände inte heller till honom, inte riktigt min stil. Min yngste son hade gjort ett eget soundtrack till motogp spelet på pc, där var "mirage" med. Eftersom jag körde så bra till låten frågade jag vad det var... Man är aldrig för gammal för att lära sig något nyttTyvärr, jag känner inte till den låten. Jag dansar inte, mer än till Michael Jackson.
Låten call on me minns ingen men alla minns videonFullt förståeligt dock! Han är förvånansvärt okänd för många svenskar trots att han är en av de största vi har där ute, men lyssnar man inte på den genren så är det såklart lätt missat.. Och alla har ju omedvetet dansat till Call on me någon gång i livet, så han finns i bakhuvudet på de flesta
Så är det. Det är väl tur det att man är beredd på att lära nytt. KS är en outtömlig källa av nytt.Jag kände inte heller till honom, inte riktigt min stil. Min yngste son hade gjort ett eget soundtrack till motogp spelet på pc, där var "mirage" med. Eftersom jag körde så bra till låten frågade jag vad det var... Man är aldrig för gammal för att lära sig något nytt
Har du ett smakprov?Låten call on me minns ingen men alla minns videon
Jodå. Minns båda men framförallt videon av någon konstig anledning...Låten call on me minns ingen men alla minns videon
Ja jag förstår inte varförJodå. Minns båda men framförallt videon av någon konstig anledning...
Har du ett smakprov?
Bra fråga.. men ser ingen klocka på armen så förmodligen ingen att bry sig omTack! Vem är mannen då?!
Vad kan Fredrik Steen ha för klocka? Var på Nyhetsmorgon precis o blev lite nyfiken?
Yes ser ut som det iaf! Clean är denTror nog det är en 116610LN
Tycker den ser lite tunn ut för att vara en superocean heritage :-/ men du har kanske rättDet ser ut som en Breitling Superocean Heritage