• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kända svenskars klockor

hampuseriksson

Cartier
2-Faktor
B445367D-8EE5-4C0F-BA6C-B6AC6B22553F.png

Eric Prydz med vad som ser ut att vara en PP 5164a (längst ner till vänster ;))

Har sett honom med några olika APs också. :)
 

floristen

Cartier
2-Faktor
Tack, jag har aldrig hört talas om honom men vi rör oss i helt olika kretsar. Det är knappt att jag hade hört talas om Avicii heller förrän jag såg den fantastiska filmen om honom. Den berörde mig.
Fullt förståeligt dock! Han är förvånansvärt okänd för många svenskar trots att han är en av de största vi har där ute, men lyssnar man inte på den genren så är det såklart lätt missat.. Och alla har ju omedvetet dansat till Call on me någon gång i livet, så han finns i bakhuvudet på de flesta :cool:
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Fullt förståeligt dock! Han är förvånansvärt okänd för många svenskar trots att han är en av de största vi har där ute, men lyssnar man inte på den genren så är det såklart lätt missat.. Och alla har ju omedvetet dansat till Call on me någon gång i livet, så han finns i bakhuvudet på de flesta :cool:
Men är det Eric Prydz på bilden, eller är det han som tar bilden? Vem är den andre annars? Känner mig lätt för-virrad.
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Fullt förståeligt dock! Han är förvånansvärt okänd för många svenskar trots att han är en av de största vi har där ute, men lyssnar man inte på den genren så är det såklart lätt missat.. Och alla har ju omedvetet dansat till Call on me någon gång i livet, så han finns i bakhuvudet på de flesta :cool:
Tyvärr, jag känner inte till den låten. Jag dansar inte, mer än till Michael Jackson. :cool:
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Tyvärr, jag känner inte till den låten. Jag dansar inte, mer än till Michael Jackson. :cool:
Jag kände inte heller till honom, inte riktigt min stil. Min yngste son hade gjort ett eget soundtrack till motogp spelet på pc, där var "mirage" med. Eftersom jag körde så bra till låten frågade jag vad det var... ;) Man är aldrig för gammal för att lära sig något nytt :)
 

sjökvist

<—Axel Nilson
Fullt förståeligt dock! Han är förvånansvärt okänd för många svenskar trots att han är en av de största vi har där ute, men lyssnar man inte på den genren så är det såklart lätt missat.. Och alla har ju omedvetet dansat till Call on me någon gång i livet, så han finns i bakhuvudet på de flesta :cool:
Låten call on me minns ingen men alla minns videon:D
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Jag kände inte heller till honom, inte riktigt min stil. Min yngste son hade gjort ett eget soundtrack till motogp spelet på pc, där var "mirage" med. Eftersom jag körde så bra till låten frågade jag vad det var... ;) Man är aldrig för gammal för att lära sig något nytt :)
Så är det. Det är väl tur det att man är beredd på att lära nytt. KS är en outtömlig källa av nytt.
 
Topp