Jureskog med en IWC. Har sett Bratte och Omega innan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han rockar AP ocksåJureskog med en IWC. Har sett Bratte och Omega innan
Ring och klocka när han hanterar kött, proffsigt!Jureskog med en IWC. Har sett Bratte och Omega innan
Jag tror du har lite för höga krav på "alltomkunligt"!Eftersom klockexperten inte är angiven enligt god journalistisk sed, är förmodligen klockexperten och skribenten samma person.
Varför hänvisade du dit från början om du vet? Det befläckar KS med osann information.Jag tror du har lite för höga krav på "alltomkunligt"!
Vem bryr sig om god journalistisk sed eller sanningen när man har en agenda att driva, så ser det ju ut även i de mest ansedda mainstream media i Sverige.
Hört att hennes man Chris har en väldigt unik samling, Daytona ska vara favoriten. Tycker det skulle vara konstigt om han inte försökt dela med sig av sitt intresse till henne.Håller inte riktigt med dig där. Här känns det snarare som ett aktivt val för att kunna klamra sig fast vid tronen. Skulle bli förvånad om det visade sig att kronprinsessan inte hade klockor för högre värde. Liknande diskussion har funnits i denna tråd angående politiker som gör det till en grej att bära en billig klocka för att visa sig alldaglig.
Du tänker på hennes systers man?Hört att hennes man Chris har en väldigt unik samling, Daytona ska vara favoriten. Tycker det skulle vara konstigt om han inte försökt dela med sig av sitt intresse till henne.
Hehe, det har du rätt i..Du tänker på hennes systers man?
De är iaf dyra.Jan Emanuel visar lagomt skrytsamt upp en Patek på instagram.
Ja han är inte direkt blyg med att visa framgång.De är iaf dyra.
Här är den igenJan Emanuel visar lagomt skrytsamt upp en Patek på instagram.
Reagerar också på det. Ser det rätt ofta tycker jag. Nu senast var det Gordon Ramsay har jag för mig, eller nån annan sån kändiskock...Ring och klocka när han hanterar kött, proffsigt!
Definitionen för framgång varierar.Ja han är inte direkt blyg med att visa framgång.
Fint att som sosse på 1 Maj få demonstrera hans definition av framgång på gatanJan Emanuel visar lagomt skrytsamt upp en Patek på instagram.
.Fint att som sosse på 1 Maj få demonstrera hans definition av framgång på gatan
Någon som vet vad Lundqvist har på sig här i Luuk & Hallberg?
Hahaha, visst är man bra förstörd...Satt å klurade på samma sak faktiskt. Nyfiken på vad Luuk har för klocka också. Har sett att han kör samma med silvrig tavla i olika program så han kanske är OWG . Han krulltotten ser ut att ha en 114270 iaf.
Tror Luuk kör en Omega ATSatt å klurade på samma sak faktiskt. Nyfiken på vad Luuk har för klocka också. Har sett att han kör samma med silvrig tavla i olika program så han kanske är OWG . Han krulltotten ser ut att ha en 114270 iaf.
Tror Luuk kör en Omega AT
Rätt säker på att han haft olika i På Spåret. Men så svårt att se vilka det är.Satt å klurade på samma sak faktiskt. Nyfiken på vad Luuk har för klocka också. Har sett att han kör samma med silvrig tavla i olika program så han kanske är OWG . Han krulltotten ser ut att ha en 114270 iaf.
Mötte honom på jobbet. Han sa att han köpte den pga att han fick ett infall där han kände att han måste ha den, för att han tyckte att urtavlan var så snygg. Personligen tycker jag att det är en snygg modell.Så verkar det vara ja. Signalvärde. Jag tycker att Ulf Kristerssons Certina är ett tråkigare val än den tidigare Efva Attling han hade, även om den inte var någon dyrgrip.
Ja, jag tycker också modellen är trevlig, det jag syftade på var "signalvärdet". En lite udda klocka av Sveriges främsta designer vs en Certina, och som bärs av en Svensk topp-politiker, då tycker jag den förstnämnda är roligare. Precis som Frankrikes president Macron kört med en LMM Samma signalvärde ligger säkert bakom att Löfven inte har alligatorbandet som hans Longines kommer med, utan ett slätt läder.Mötte honom på jobbet. Han sa att han köpte den pga att han fick ett infall där han kände att han måste ha den, för att han tyckte att urtavlan var så snygg. Personligen tycker jag att det är en snygg modell.