Diskuterade jag med dig?Skulle inte bada med den iaf.
Bidra inte till det då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Diskuterade jag med dig?Skulle inte bada med den iaf.
Bidra inte till det då?
Oj, tror inte du diskuterade överhuvudtaget.Diskuterade jag med dig?
Han påstår sig vara sosse fortfarande
det här klocksnack, vill du prata politik så finns flashback
Fast nu var det ju inte ditt fel, det är ju deras klockor vi diskuterar inte hur de är som personer eller som politiker, det var det jag reagerade påOT från min sida, sorry.
Tagga ner en aningOj, tror inte du diskuterade överhuvudtaget.
Hehe, sorry om jag ger intrycket att jag är något annat än lugn. Tycker personligen inte det är konstigt att det skrivs om vad kändisarna vars klocka det skrivs om gör annars, men det kanske är die hard on-topic här. Får ursäkta mig själv men är ganska ny.Tagga ner en aning
Personliga åsikter om politik hör inte hemma på ett klockforum kan jag tycka, vad de har för klockor är ju en annan sakHehe, sorry om jag ger intrycket att jag är något annat än lugn. Tycker personligen inte det är konstigt att det skrivs om vad kändisarna vars klocka det skrivs om gör annars, men det kanske är die hard on-topic här. Får ursäkta mig själv men är ganska ny.
OT... Men snygga solglasögon, någon som vet märke och modell?Joel Kinnaman
Skulle tro att det är Persol, men är osäker på modellen dessvärreOT... Men snygga solglasögon, någon som vet märke och modell?
Kanske någon form av Suunto?Vad har han för klocka?
Veckans roligaste, saxat ur nämnda artikel:Mycket off topic: Vilken oerhört märklig användning av olika språkstilar i den länkade artikeln!
Skulle gissa på Moretime eller annat från Ur&penn. Inte för att det är något fel på Ur&penn utan för att han inte verkar bry sig om prylar av en av två anledningar.Någon som vet om Anders Tegnell sportar någon dinka?
Han verkar inte använda klocka alls. Känns ändå som att nästan alla läkare använder armbandsur vanligtvis, men Anders Tegnell är vil ingen vanlig läkare gissar jagNågon som vet om Anders Tegnell sportar någon dinka?
Han verkar inte använda klocka alls. Känns ändå som att nästan alla läkare använder armbandsur vanligtvis, men Anders Tegnell är vil ingen vanlig läkare gissar jag
Han verkar inte använda klocka alls. Känns ändå som att nästan alla läkare använder armbandsur vanligtvis, men Anders Tegnell är vil ingen vanlig läkare gissar jag
Varför detta intresse om Tegnell har en klocka eller inte? Han är ingen direkt stilikon i min bok iallafall...Det verkar som att du har rätt. Vet inte hur många pressbilder på Anders Tegnell jag har bläddrat igenom utan att finna någon klocka..
För att han syns väldigt mycket för tillfället och han inte är välkänd sedan innan. Doldis som kommer fram leder till att folk blir nyfikna på att veta mer om honomVarför detta intresse om Tegnell har en klocka eller inte? Han är ingen direkt stilikon i min bok iallafall...
Ja så kanske det är.För att han syns väldigt mycket för tillfället och han inte är välkänd sedan innan. Doldis som kommer fram leder till att folk blir nyfikna på att veta mer om honom
Här kommer svaret hehe: https://www.instagram.com/streetice.se/?hl=svVill inte smutsa ner tråden med en avdankad Ph deltagre men vet inte jag annars skulle vända mig. Vad kan Adam Linard ha för klocka?
IWC Portugieser? Känns lite så med subdials vid 3 och 9, men är osäker...Nån som ser vad denna moderata regionpolitiker i Stockholm har på sig? Har sett en och annan bild i nyheterna men kan inte bedömma själv om det är något fint eller nåt billigt. Tamsons heter han ifall ni vill söka på fler bilder.
Rimlig gissning!IWC Portugieser? Känns lite så med subdials vid 3 och 9, men är osäker...
ser ut som en såndära samsung smart klocka!Vad har han för klocka?
Ser ut att vara Certina DS Podium Chronograph.Ny timepiece för Uffe?
Han kanske är hemlig, eller vill bli, ambassadör för Certina?Ser ut att vara Certina DS Podium Chronograph.