Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser även ut som att han har tonat ner bilhandlarhänget en aningDet kan hända att detta varit uppe förut men nytt för mig att GW numera rockar TT istället för den blåtavlade i stål.
Tro mig. Efter att synat ett femtiotal bilder på honom kan jag med trygghet konstatera att detta är bland det bättre.
bildgooglar du blir det en bukkake av ylande vargar, katter och örnar.
116506 känns troligt för att vara en svensk fotbollspelare.https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/b5vlVg/stjarnan-har-godkant-straff-for-valdsamt-motstand
Vad kan man tänka sig att det rör sig om för klocka för 800 papp? Richard Mille?
kunde han inte bara ha fortsatt med fotboll? Eller nåt annat där han inte behöver prata.Sir Alex, Jesper och datejust
Carl edmondVad har kronprinsessan på sig? Sorry om detta varit uppe tidigare. Följer inte denna tråden så flitigt.
Håller inte riktigt med dig där. Här känns det snarare som ett aktivt val för att kunna klamra sig fast vid tronen. Skulle bli förvånad om det visade sig att kronprinsessan inte hade klockor för högre värde. Liknande diskussion har funnits i denna tråd angående politiker som gör det till en grej att bära en billig klocka för att visa sig alldaglig.Bra val av kronprinsessan. Elegant men inte märkvärdigt. Hon hade tappat mångas förtroende om hon hade haft en dyr klocka. All heder till henne.
Håller inte riktigt med dig där. Här känns det snarare som ett aktivt val för att kunna klamra sig fast vid tronen. Skulle bli förvånad om det visade sig att kronprinsessan inte hade klockor för högre värde. Liknande diskussion har funnits i denna tråd angående politiker som gör det till en grej att bära en billig klocka för att visa sig alldaglig.
Vad har kronprinsessan på sig? Sorry om detta varit uppe tidigare. Följer inte denna tråden så flitigt.
Undrar om hon räknas som influencer..?Carl edmond
Tjänar inte en influenser pengar på att promota produkter? Man kan nog utgå ifrån att kronprinsessan inte får betalt av Peter Forsberg.Undrar om hon räknas som influencer..?
Du behöver inte hålla med. Min övertygelse är att kronprinsessan Victoria tar sitt uppdrag på fullaste allvar. De har så många ansvarsområden. Bl a att ”smörja” svenska företag globalt och därmed ge arbetstillfällen till svenskar. Samtidigt tror jag att de är väl medvetna om de krafter som vill ha bort dem. Personligen är jag för vår monarki. Utan den har vi inte varit så långt fram som vi är och de gör mer nytta för Sverige än de kostar. Det är min uppfattning och jag är också medveten om att andra ser annorlunda.Håller inte riktigt med dig där. Här känns det snarare som ett aktivt val för att kunna klamra sig fast vid tronen. Skulle bli förvånad om det visade sig att kronprinsessan inte hade klockor för högre värde. Liknande diskussion har funnits i denna tråd angående politiker som gör det till en grej att bära en billig klocka för att visa sig alldaglig.
Hon kanske gjorde en deal med produktplacering i utbyte mot själva produkten i fråga...Tjänar inte en influenser pengar på att promota produkter? Man kan nog utgå ifrån att kronprinsessan inte får betalt av Peter Forsberg.
Gillar hon ishockey och såg Foppa under hans storhetstid förstår jag henne. Jag antar att märket även säljs i USA och Canada och då främjar hon svensk export, vilket är ett av hennes uppdrag. Tur att hon visade personlig integritet att tacka nej till foppatofflan.Hon kanske gjorde en deal med produktplacering i utbyte mot själva produkten i fråga...
Hur vet du att hon inte har foppatofflor på sig under tacofredagen ute på Haga Slott?Gillar hon ishockey och såg Foppa under hans storhetstid förstår jag henne. Jag antar att märket även säljs i USA och Canada och då främjar hon svensk export, vilket är ett av hennes uppdrag. Tur att hon visade personlig integritet att tacka nej till foppatofflan.
Det vet jag inte men om hon vore en influenser skulle hon haft dem på under sin balklänning på Nobelmiddagen. Holy MosesHur vet du att hon inte har foppatofflor på sig under tacofredagen ute på Haga Slott?
Äh, ska mina skattepengar gå till dyra klockor så vill jag ju se demGillar hon ishockey och såg Foppa under hans storhetstid förstår jag henne. Jag antar att märket även säljs i USA och Canada och då främjar hon svensk export, vilket är ett av hennes uppdrag. Tur att hon visade personlig integritet att tacka nej till foppatofflan.
Dyra? De kostar inte många kronor, speciellt inte för henne. Hon får den gratis. Givaren blir nog glad att hon använder den. Speciellt om det tas bilder som till sist hamnar här.Äh, ska mina skattepengar gå till dyra klockor så vill jag ju se dem
Man har inte armbandsur till högtidsdräkt, DET skulle vara värre än en allt för lyxig klocka!Det vet jag inte men om hon vore en influenser skulle hon haft dem på under sin balklänning på Nobelmiddagen. Holy Moses
Mycket off topic: Vilken oerhört märklig användning av olika språkstilar i den länkade artikeln!Man har inte armbandsur till högtidsdräkt, DET skulle vara värre än en allt för lyxig klocka!
På tal om henne, och hennes vidare familjs Daytonas, har ni hört det senaste om
https://alltomkungligt.se/prins-daniels-dyrbara-klockmiss-kan-riskera-en-arslon/
Jag tänkte inte på klockan utan på foppa-tofflor. De faller nog inte inom den formella ramen för vad som är korrekt klädsel och inte, men otänkbar ändå. En rolig tanke bara, full av fantasi i frihet.Man har inte armbandsur till högtidsdräkt, DET skulle vara värre än en allt för lyxig klocka!
https://alltomkungligt.se/prins-daniels-dyrbara-klockmiss-kan-riskera-en-arslon/
Så om du hade en daytona, och hade glömt (eller inte förstått vikten av) att skruva in knapparna, skulle du inte uppskatta om någon påpekade det då?Jag tänkte inte på klockan utan på foppa-tofflor. De faller nog inte inom den formella ramen för vad som är korrekt klädsel och inte, men otänkbar ändå. En rolig tanke bara, full av fantasi i frihet.
Personligen undviker jag sensationsjournalistik. Han får lämna in klockan om det kommit in fukt i den. Jag behöver inget veta lika lite som han vill veta om jag måste göra detsamma. Jag hoppas bara att han får vara ifred från de som vill prata oväsentligheter. Det finns viktigare saker att prata om än klockors värde, både för dem och för oss. Klockor i allmänhet är kul men när värde i pengar kommer in dör diskussionen, iaf för mig.
Så om du hade en daytona, och hade glömt (eller inte förstått vikten av) att skruva in knapparna, skulle du inte uppskatta om någon påpekade det då?
Jo. Jag skulle uppskatta det, men inte nödvändigtvis skriva om det. Det blev av för att det var Daniel, inget annat. Det finns så många andra mer meningsbärande sätt att närma sig Daniel, än att han glömt dragit åt en skruv.Så om du hade en daytona, och hade glömt (eller inte förstått vikten av) att skruva in knapparna, skulle du inte uppskatta om någon påpekade det då?
Inte mycket till klockexpert om denne är korrekt citerad.Man har inte armbandsur till högtidsdräkt, DET skulle vara värre än en allt för lyxig klocka!