chimaira
Silver
Japp, min tanke också.Ser ut som Seadweller, finns datumfönster och den ser kraftigare ut än en Sub
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp, min tanke också.Ser ut som Seadweller, finns datumfönster och den ser kraftigare ut än en Sub
Nån som vet om de är äkta?Joakim Lundells (jockibois) senaste inköp en patek philippe nautilus rose gold. Ingen bild tyvärr. Hur fasen kan han få tag på den och alla sina andra dyrgripar, tex daytona med grön urtavla? Pateken måste ligga närmare millen?
Är ju bara att betala? Knappast speciellt ovanliga?Joakim Lundells (jockibois) senaste inköp en patek philippe nautilus rose gold. Ingen bild tyvärr. Hur fasen kan han få tag på den och alla sina andra dyrgripar, tex daytona med grön urtavla? Pateken måste ligga närmare millen?
Jag tror snarare tvärtomNån som vet om de är äkta?
kan mycket väl tänka mig att han inte skulle dra sig för att köra fake
Precis så. Helt sanslöst att man kan göra såna pengar genom att bara lattja runtAllt handlar bara om följare idag. Har man många så drar man in gudomligt med stålar både vita och svarta. Kläder är ofta ren sponsring och bostäder kan man köpa på företaget. Blir en del över till klockor och annat skoj.
Dålig bild, men här är den.
Från den vidrigaste insatsen i tv historia (Kung av Tylösand) till PP, Lambo & ett Mansion. Bra vändning ändå!
Ni som tror på fejk. Är bilarna, huset & alla lyxkläder också fejk då?
Tkr karln är suupertöntig, men han är tät som tusan, jag vågar satsa det mesta på att klockan är legit!
Ja, det verkar inte direkt gå knackigt för dem i alla fall.Allt handlar bara om följare idag. Har man många så drar man in gudomligt med stålar både vita och svarta. Kläder är ofta ren sponsring och bostäder kan man köpa på företaget. Blir en del över till klockor och annat skoj.
Helt sanslöst som sagt.... Genom att göra NOLL vettigt egentligen, men visst. Dem bidrar ju absolut till vårt land genom sina verksamheter, så jag ändrar mig mitt i meningen. Klart han ska ha en PP & Ja, klockan är äktaJa, det verkar inte direkt gå knackigt för dem i alla fall.
https://www.allabolag.se/5590701545/bokslut
Så är det ju, givetvis. Men du förstår nog den andra tanken också..Fast latja runt kanske är att ta i, i min mening hr han ju lyckats maxa sin fame han fått från diverse program han varit med i och omvänt det till ett levebröd delux. Killen jobbar nog dock mer än vad många tror och även vad många andra gör. Sedan kan det utåt sätt se ut som att man bara gör roliga saker men hur kul vore det att se nån sitta jobba vid en dator eller sitta med revisorer och snack pengar mm?
Får väl påpeka att han tydligen är bilhandlare också.Mannen som nailade Lasermannen, Lindhs mördare samt Palmes.
GW har skaffat TT DJ
Nu för tiden behöver man väl köpa extra länkbitar för att den ska sitta lösare än sådär.Härligt! Ser ut som han kör denna något tajtare än sin gamla också
Tvek ändå på Palmes va?Mannen som nailade Lasermannen, Lindhs mördare samt Palmes.
Därav bilhandlarhänget. En subtil signalering till tittaren att inte alla tvärsäkra utfästelser nödvändigtvis är 100% säkert överensstämmande med sanningen. Kamremmen kan kanske behöva bytas, mindre rostangrepp i höger framskärm kan vara överlackade, Engström var kanske inte mannen som sprang längs David Bagares Gata.....Tvek ändå på Palmes va?
Det var inte igår! Eller var det? Inte hört något från/om honom på många, många år. (Eller har man?)Björn Rosengren med Datejust
Han sitter väl på Kinnevik och trivs?Det var inte igår! Eller var det? Inte hört något från/om honom på många, många år. (Eller har man?)
Det gör han säkert. Men ser han fortfarande ut så? Tänkte att han såg likadan ut som för 25 år sen.Han sitter väl på Kinnevik och trivs?
Avancerad klocka på avancerad nattklubb dvsUndrar om klockan var med på Tabu?
Casio kanskeVad tror ni?
Vad tror ni?
Skulle också kunna vara någon variant på Omegas ana-digi varianter? Uppenbarligen inte den på min bild men något åt det hållet?