Verkar som KC på Facebook är något på spåren
Vad tror ni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad tror ni?
Han börjar bli mer och mer lik wrestlingprofilen Randy Savage.Vet inte om denna vart uppe tidigare men Jan Emanuel kör helgulds nautilus ser det ut som
Han börjar bli mer och mer lik wrestlingprofilen Randy Savage.
Jag tror inte att det är den. Tycker mig se en ändlänk i vanliga bandhorn på Skandiamannens klocka. Dessutom gissar jag att den där har belysning på LCD:n? Det verkar ju ha återkommit i förhören att han inte visste vad klockan var vid någon avgörande tidpunkt pga svart urtavla.Verkar som KC på Facebook är något på spåren
Går den att vända och isf, vad är på andra sidan?Riktigt ball den där
Omega Equinoxe kallas de och är vändbara, såhär ser de ut:Går den att vända och isf, vad är på andra sidan?
”Knastertorr” var helt rätt benämning!Åklagare Peterson vars bilhandlarhäng nämns på förra sidan. Hans klockval känns rimligt för en knastertorr byråkrat. En Tissot PR 100.
Fnöske aint got shit on Peterson!”Knastertorr” var helt rätt benämning!
Breitling?Vad rockar Peter Forsberg här? Top Gear. Tony Richardson verkar ha ett klockintresse. Byter klocka varje avsnitt, Rolex denna gång. Ingen bild tyvärr. Glad midsommar!
Jag tycker att det ser ut som någon typ av Breitling Navitimer kanske?Vad rockar Peter Forsberg här? Top Gear. Tony Richardson verkar ha ett klockintresse. Byter klocka varje avsnitt, Rolex denna gång. Ingen bild tyvärr. Glad midsommar!
Håller med, kanske nån D23322?Jag tycker att det ser ut som någon typ av Breitling Navitimer kanske?
Pressen blev ju iallafall eld och lågor efter hans konferens, så fnöske stämmer nog rätt braFnöske aint got shit on Peterson!
har sett han köra sin guld navitimer en hel del faktiskt så han har ju ändå smak även om han är delägare i ett sådant skitföretagFoppa har nästan alltid sitt eget märke(eller ja han äger väl en stek i bolaget) då han struttar omkring i media.
enda positiva med top gear sverige är ju fan tony!Vad rockar Peter Forsberg här? Top Gear. Tony Richardson verkar ha ett klockintresse. Byter klocka varje avsnitt, Rolex denna gång. Ingen bild tyvärr. Glad midsommar!
Kul val av en politiker ändå!EU-parlamentarikern för Miljöpartiet, Alice Bah Kuhnke, har den goda smaken att bära en Hermes.
Typ en sån här.
Jag håller med. Mycket medvetet val, tror jag. Stilfull utan att bli märkvärdig, exklusiv utan att statuera status.Kul val av en politiker ändå!
5980/1RVet inte om denna vart uppe tidigare men Jan Emanuel kör helgulds nautilus ser det ut som
5980/1R
Fejkilus direkt från bakgatorna i Alanya.Vad bär Adinator?
Drar en vild gissning att han har en fake nautilus..?Vad bär Adinator?
Verkar som att alla som är kända för att ligga på stranden (och i sänghalmen) på bästa TV-tid bär samma sak. Se posten om vad Adam Linard bär citerad ovanVad bär Adinator?
Fejkilus direkt från bakgatorna i Alanya.