Du får köra en dubbelpost i Steffos egna trådSteffo med en vintage GMT på jubilee
https://klocksnack.se/threads/steffo-förtjänar-en-egen-tråd.51107/page-16
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får köra en dubbelpost i Steffos egna trådSteffo med en vintage GMT på jubilee
Sätter en tvåa på den, jag satsar nog på att klockorna är legit!
Dålig bild, men här är den.
Från den vidrigaste insatsen i tv historia (Kung av Tylösand) till PP, Lambo & ett Mansion. Bra vändning ändå!
Ni som tror på fejk. Är bilarna, huset & alla lyxkläder också fejk då?
Tkr karln är suupertöntig, men han är tät som tusan, jag vågar satsa det mesta på att klockan är legit!
Köper ditt resonemang!Sätter en tvåa på den, jag satsar nog på att klockorna är legit!
Danjal har dessutom en batman eller en sub. Svårt och se mellan scenerna i spökjakten.
Det går bra för dem, välförtjänta pengar efter sitt slit skulle jag säga.
Done and done!Du får köra en dubbelpost i Steffos egna tråd
https://klocksnack.se/threads/steffo-förtjänar-en-egen-tråd.51107/page-16
Rejält häng också. Och en RL linnéskjorta. Han lever livet (som rik)!Steffo med en vintage GMT på jubilee
Speedmaster?
Har du sökt i tråden?Någon som känner igen denna klocka buren av Alex Schulman?
Ser ut som denna (behandlad tidigare)Någon som känner igen denna klocka buren av Alex Schulman?
Ska försöka komma ihåg att göra det nästa gång..Har du sökt i tråden?
Får lite GW-vibes av Alex där. Han aspirerar nog på att bli en ersättare.
Alex är knappast korkad. För övrigt smakfull klocka!Det är bara hjärnkapacitet och kärlek från folket som saknas
Senaste matchen mellan Arsenal-Leicester så kommenterade Åslund, innan starten, att Brendan Rodgers är en "grym tränare och har en väldigt fin klocka, min favoritklocka". Tror Brendan bar en stålnöt.
Undrar om inte Martin Åslund (fd fotbollsspelare och numer expertkommentator) har bytt upp sig från sin tidigare vattennöt i stål till en i guld?
Jag lyssnade på hans och hans polares podd under en period för ett par år sedan och slogs ganska ofta över hur låg allmänbildning han hade. Kommer inte ihåg något exempel på rak arm. Det kanske inte är korkat (kan t.o.m. varit spelat av nån anledning) men det var iaf ganska slående och gjorde att jag tröttnade.Alex är knappast korkad. För övrigt smakfull klocka!
Superrimligt att nån random på internet bedömer en persons allmänbildning genom att lyssna på dennes underhållningsprogram i podcastformat.Jag lyssnade på hans och hans polares podd under en period för ett par år sedan och slogs ganska ofta över hur låg allmänbildning han hade. Kommer inte ihåg något exempel på rak arm. Det kanske inte är korkat (kan t.o.m. varit spelat av nån anledning) men det var iaf ganska slående och gjorde att jag tröttnade.
Du menar att han låtsas ha dålig allmänbildning och på något sätt bygger image genom att utge sig för att vara spånig i sin podcast?Superrimligt att nån random på internet bedömer en persons allmänbildning genom att lyssna på dennes underhållningsprogram i podcastformat.
Kan det vara en Locman Sport Aluminium tro..?Vad har Gert Fylking på armen?
Du har ganska bra kollKan det vara en Locman Sport Aluminium tro..?
Klockan är ett deluxearrangemang.
YM kanskeEn så kallad influencer. Svårt att se, Tudor? Oris? Rolle?
Rolex YM 116621 med svart tavla på Hugo RosasEn så kallad influencer. Svårt att se, Tudor? Oris? Rolle?