• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Back

Vacheron
2-Faktor
Steffo med en vintage GMT på jubilee
B4B34D84-28A2-4A8B-B23B-C81C11439871.jpeg

C5901907-FEC8-41EF-8041-DF715491ACF4.png
Du får köra en dubbelpost i Steffos egna tråd :)
https://klocksnack.se/threads/steffo-förtjänar-en-egen-tråd.51107/page-16
 

Sakupoika

Omega
2-Faktor
579D442C-E8D8-4D15-8465-7E7C07DA198E.png

Dålig bild, men här är den.
Från den vidrigaste insatsen i tv historia (Kung av Tylösand) till PP, Lambo & ett Mansion. Bra vändning ändå!

Ni som tror på fejk. Är bilarna, huset & alla lyxkläder också fejk då?

Tkr karln är suupertöntig, men han är tät som tusan, jag vågar satsa det mesta på att klockan är legit!
Sätter en tvåa på den, jag satsar nog på att klockorna är legit!
Danjal har dessutom en batman eller en sub. Svårt och se mellan scenerna i spökjakten.
Det går bra för dem, välförtjänta pengar efter sitt slit skulle jag säga.
 

Hubbe

Omega
Skärmavbild 2020-01-20 kl. 21.35.04.png

Undrar om inte Martin Åslund (fd fotbollsspelare och numer expertkommentator) har bytt upp sig från sin tidigare vattennöt i stål till en i guld?
Senaste matchen mellan Arsenal-Leicester så kommenterade Åslund, innan starten, att Brendan Rodgers är en "grym tränare och har en väldigt fin klocka, min favoritklocka". Tror Brendan bar en stålnöt.

Han fick dock ingen större respons av sin kommentatorkollega :)
 

VintageCollector

Cartier
2-Faktor
Alex är knappast korkad. För övrigt smakfull klocka!
Jag lyssnade på hans och hans polares podd under en period för ett par år sedan och slogs ganska ofta över hur låg allmänbildning han hade. Kommer inte ihåg något exempel på rak arm. Det kanske inte är korkat (kan t.o.m. varit spelat av nån anledning) men det var iaf ganska slående och gjorde att jag tröttnade.
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Jag lyssnade på hans och hans polares podd under en period för ett par år sedan och slogs ganska ofta över hur låg allmänbildning han hade. Kommer inte ihåg något exempel på rak arm. Det kanske inte är korkat (kan t.o.m. varit spelat av nån anledning) men det var iaf ganska slående och gjorde att jag tröttnade.
Superrimligt att nån random på internet bedömer en persons allmänbildning genom att lyssna på dennes underhållningsprogram i podcastformat.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Men för i helvete! Är det så jävla svårt att hålla topic????? Varannan tråd spårar ur med jämna mellanrum och det är Aldrig till fördel för forumet och en höjning av kvalitén.

Skicka PM till varandra, regga konto på Flashback eller skicka röksignaler. Vilket som annat än att ta snarstuckna OT-diskussioner i trådarna.
 
Topp