Fantastiskt att få en rapport varje morgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastiskt att få en rapport varje morgon
Tror inte jag sett någon Datejust på hans handled. Jag tror detta är hans MilgaussVad hade han på sig idag när han intervjuade statsministern?? Datejust?
3700En härlig PP dagen innan Midsommar
Det är stenströms linneskjortaVad är det för skjortor han har?
Verkar ju ha riktat in sig på en modell och köpt en av varje färg. Den orangea var hur som helst riktigt trevlig nu på sommaren
Ja, hoppas han vet om tråden!Haha, detta måste vara en av de bästa trådarna på Klocksnack!
Linneskjorta är också ett plagg som bara blir snyggare och snyggare i takt med de extra-kilo man lägger på sigLinneskjortor är fantastiska, gärna några nummer för stora, och du bär upp den lika bra som Steffo.
Det beror nog på vilken grad av narcissism han lider av .Ibland undrar jag om Steffo sitter med en gubbig drink och myser till denna tråd
Inte bara det utan även en snygg skjorta och en perfekt bränna!Steffo is back med GMT på handleden
Snygg men lite stor skjorta. Skulle nästan passaInte bara det utan även en snygg skjorta och en perfekt bränna!
Snygg men lite stor skjorta. Skulle nästan passa
Leif GW .
Äh större är svalare. Helt OK imo när det kommer till linne.Snygg men lite stor skjorta. Skulle nästan passa
Leif GW .
En uppvilande sommar har herrn haftInte bara det utan även en snygg skjorta och en perfekt bränna!
GW är en härlig gubbe också. Synd att han verkar vara OWG med DJ36, annars kunde vi haft en GW-tråd ocksåSnygg men lite stor skjorta. Skulle nästan passa
Leif GW .