Stilfullt. PVD, finns den i originalutgåva?
Fd generaldirektör FM och numera landshövding Kalmar med IWC på nato.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stilfullt. PVD, finns den i originalutgåva?
Fd generaldirektör FM och numera landshövding Kalmar med IWC på nato.
Det stämmer. Du lyckades med bilden
Vaccinbabbel på tv. Men tycker det ser ut som en Black Bay i rött. Eller vad tror ni?
Kanske är den han har på sig när han gymmar med Putte
Ser ut som denKanske är den han har på sig när han gymmar med Putte
Ja, IW326901Stilfullt. PVD, finns den i originalutgåva?
Ser mer ut som en 5990 men kan ha fel.Ser ut som den
Känd och känd... Har ingen aning om vem människan i fråga är. Frugan som är sjuksköterska får lite branschtidningar osv emellanåt och direkt noterade jag att Matti Sällberg, professor och biomedicinsk analytiker, rockar en Tudor Black Bay
Matti Sällberg (smittskyddsprofessor) har en röd tudor blackbay på tv4. Fick inte till någon bild
Verkar vara en OWG?! Inte helt fel klocka om man bara ska ha en imo
Vaccinbabbel på tv. Men tycker det ser ut som en Black Bay i rött. Eller vad tror ni?
Daydate. Han har på den i en scen i top dog.Jens Lapidus med Datejust?
Jonas har flera olika, bland annat en 116610LV, 16233, en daydate har jag sett han rocka. Carl kör en 126334 och har sett han tidigare köra en 1601. Lucas är jag dock osäker på!Vad har personerna i jlc för klockor?
Jonas har flera olika, bland annat en 116610LV, 16233, en daydate har jag sett han rocka. Carl kör en 126334 och har sett han tidigare köra en 1601. Lucas är jag dock osäker på!
Han har haft en Superocean Heritage men var länge sen jag såg honom bära den.Trodde ändå inte dom kör Rolex. Tror Carl har nån Breitling med
Han har haft en Superocean Heritage men var länge sen jag såg honom bära den.
Jonas och Carl kör bla. Sjöö Sandström nu på senasteVad har personerna i jlc för klockor?
Tycker det ser ut som en SS på Lucas också?? Men Carl har jag inte sett en SS påJonas och Carl kör bla. Sjöö Sandström nu på senaste
Ja fel av mig. Inte Carl utan Lucas.Tycker det ser ut som en SS på Lucas också?? Men Carl har jag inte sett en SS på
Ja fel av mig. Inte Carl utan Lucas.
Vad är SS?
Okej! Dom är rätt dyra dom medSjöö Sandström
Kul att se förmögna och framgångsrika personer uppskatta något så enkelt som en SKX!är det en skx007 carl söderberg har på sig?
Kul att se förmögna och framgångsrika personer uppskatta något så enkelt som en SKX!
Citerar mig själv!Vad är det Peder har på armen? Corum?
Jäkligt skön lirare för övrigt...
SS Royal Steel Worldtimer?Bästa bilden jag fick. Youtubekanalen JLC. Någon som lyckas lista ut vad det är på handleden?