• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Back

Vacheron
2-Faktor
Speedy eller...?
400C8EB2-F9BD-4833-8BE3-0151D253AD67.jpeg
 

VintageCollector

Cartier
2-Faktor
Sorry, off topic: som den där gången när bilen varnade för låg spolarvätska och jag svängde in hos Porsche Center och spontanköpte en 911 RS med manuell växellåda.
Som jag skrev i Patek-tråden: Jag tror säkert att han har råd men varför vill man ge den nonchalanta bilden av sig själv? Jag tror inte ens att Jeff Bezos köper en Patek för tre MSEK för att han har glömt klockan hemma. Det är ju bara tramsigt.
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Som jag skrev i Patek-tråden: Jag tror säkert att han har råd men varför vill man ge den nonchalanta bilden av sig själv? Jag tror inte ens att Jeff Bezos köper en Patek för tre MSEK för att han har glömt klockan hemma. Det är ju bara tramsigt.
Sen kan man väl även se att den enda klockan som setts på hans handled har varit PP i guld. Hade han faktiskt köpt en ny PP så hade väl den ändå dykt upp någon gång i hans instagramstories (där han är väldigt flitig)
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Tack för att du la ut den här. Riktigt berikande att få se dreads come true. Människan har verkligen en kraft utan dess like när målbilden i huvuden hålls levande. Det är den här typen av entreprenörer som ska hållas under armarna och låta dem hållas, fast jag förstår att de kan vara ett pain in the as enligt många som inte riktigt förstår eller drabbas av deras glöd.
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Tack för tipset @Richie :) 135 avsnitt 😱
Sett en del youtube klipp med Peder och läst många av hans krönikor. Man önskar att det fanns lite fler som honom 😇
Inga problem!
Det pratas en del om klockor och bilar samt så har dem lite intressanta gäster ibland :)

Haha han är speciell,det är nog minst lika många som hatar honom (läs avundsjuka) som gillar honom! Tycker han verkar vara rätt skön 😁
 
Topp