Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som det, snyggt på svart läder. Passar jackan. Sen är ju frågan om man skall ha jacka på sig inomhus och varför chronographen verkar vara igång.Speedy eller...?
Har säkert tagit tid hur länge han satt i sminket.Ser ut som det, snyggt på svart läder. Passar jackan. Sen är ju frågan om man skall ha jacka på sig inomhus och varför chronographen verkar vara igång.
Herregud.Ser ut som det, snyggt på svart läder. Passar jackan. Sen är ju frågan om man skall ha jacka på sig inomhus och varför chronographen verkar vara igång.
Ja, visst var det ”spontant”!
Sorry, off topic: som den där gången när bilen varnade för låg spolarvätska och jag svängde in hos Porsche Center och spontanköpte en 911 RS med manuell växellåda.Ja, visst var det ”spontant”!
Som jag skrev i Patek-tråden: Jag tror säkert att han har råd men varför vill man ge den nonchalanta bilden av sig själv? Jag tror inte ens att Jeff Bezos köper en Patek för tre MSEK för att han har glömt klockan hemma. Det är ju bara tramsigt.Sorry, off topic: som den där gången när bilen varnade för låg spolarvätska och jag svängde in hos Porsche Center och spontanköpte en 911 RS med manuell växellåda.
Klart det kan vara stage:at men låt oss få må bra och gotta oss lite i den uppmålade spontanitetenJa, visst var det ”spontant”!
Vissa använder kronografen som datumvisare. Kan vara så i detta fallet.Ser ut som det, snyggt på svart läder. Passar jackan. Sen är ju frågan om man skall ha jacka på sig inomhus och varför chronographen verkar vara igång.
Sen kan man väl även se att den enda klockan som setts på hans handled har varit PP i guld. Hade han faktiskt köpt en ny PP så hade väl den ändå dykt upp någon gång i hans instagramstories (där han är väldigt flitig)Som jag skrev i Patek-tråden: Jag tror säkert att han har råd men varför vill man ge den nonchalanta bilden av sig själv? Jag tror inte ens att Jeff Bezos köper en Patek för tre MSEK för att han har glömt klockan hemma. Det är ju bara tramsigt.
Det är en City-dykare. Han använder den när han spelar Percy Nilegård i Nilecity, kul att den är kvar i samlingen!Vad har Rheborg för klocka i dagens SvD Perfect Guide ?
Ser ut att vara en Breitling chronomat longitudeVad har Klas Eklund på sig? En SS Royal Steel?
Vad är det Peder har på armen? Corum?
Jäkligt skön lirare för övrigt...
Yes, corum, Admirals Cup Competition 48 947.931.05 gissar jag. Vem är det på bilden?
Det borde det vara Lite uddaYes, corum, Admirals Cup Competition 48 947.931.05 gissar jag. Vem är det på bilden?
Helt otroligt skön entreprenör.
Jag brukar synka kronografen med sekundvisaren för att kunna beundra Omegaloggan ;-)Ser ut som det, snyggt på svart läder. Passar jackan. Sen är ju frågan om man skall ha jacka på sig inomhus och varför chronographen verkar vara igång.
Tack för att du la ut den här. Riktigt berikande att få se dreads come true. Människan har verkligen en kraft utan dess like när målbilden i huvuden hålls levande. Det är den här typen av entreprenörer som ska hållas under armarna och låta dem hållas, fast jag förstår att de kan vara ett pain in the as enligt många som inte riktigt förstår eller drabbas av deras glöd.
Riktigt skönHelt otroligt skön entreprenör.
Ett tips är att lyssna på podden ”Storfräsarpodden” han kör med Mackan Edlund brukar vara roliga avsnitt med dessa sköna lirare!Det borde det vara Lite udda
Peder Karlsson är väl lite halvkändis i bilkretsar! Han gör lite inhopp på Auto Motor bla.
Sett honom med lite olika dinkor på armen, bla Deep sea!
Inga problem!Tack för tipset @Richie 135 avsnitt
Sett en del youtube klipp med Peder och läst många av hans krönikor. Man önskar att det fanns lite fler som honom
Väldigt luddigt svar när de pratar om klockan. Tvek om han de facto köpte den om ni frågar mig..