Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Garanterat ss worldtimerBästa bilden jag fick. Youtubekanalen JLC. Någon som lyckas lista ut vad det är på handleden?
Ursäkta en okunnig men vad är jlc för något? För mig är det Jaeger le Coultre men det passar inte in i trådämnet.
Tror man kan definiera trion som ett YouTube-fenomen. Började väl med korta sketcher...och nu gör de lite allt möjligtUrsäkta en okunnig men vad är jlc för något? För mig är det Jaeger le Coultre men det passar inte in i trådämnet.
Tack för snabbt svar! Tror inte det kan vara något annat än en Worldtimer.Garanterat ss worldtimer
Ajjemen. Så go att han t.o.m har en ”egen” tråd här på KS.Här har vi en go gubbe!
En TAG....Nu är jag är med mina riktigt dåliga bilder igen. Helenius hörna, finns det möjlighet lista ut vad det kan vara? Fortsatt trevlig söndag.
HeleniusEn TAG....
Vem är personen?
Tänkte detsamma, men stämmer inte riktigt.....Ser ut att va en lite äldre VC? Typ som denna fast datumet stämmer inte...
Svårt att se. Kollar man på hans Instagram så har en han hel del olika klockorHelenius
att det är Helenius tycker jag inte är speciellt svårt att seSvårt att se. Kollar man på hans Instagram så har en han hel del olika klockor
Jens Lapidus med en Cartier Santos:
Från bilden med en arm så är det ju inte helt lätt att veta med säkerhet. Gissningsvis, ja.att det är Helenius tycker jag inte är speciellt svårt att se
Tryck upp bilden så ser du att det är hanFrån bilden med en arm så är det ju inte helt lätt att veta med säkerhet. Gissningsvis, ja.
Ahhh! Missade den detaljen. Då var det ju superlätt!Tryck upp bilden så ser du att det är han
Vilken scen är detta? I öppningsscenen (den enda?) han är med i är urtavlan vit på klockan han bär. På bilden ovan ser den mörk ut.Daydate. Han har på den i en scen i top dog.
Vilken scen är detta? I öppningsscenen (den enda?) han är med i är urtavlan vit på klockan han bär. På bilden ovan ser den mörk ut.
Svårt att se. CP verkar ha någon smartklocka kanske...Vad bär Carl Philip och Sofia?
Är det en 116200?
Kan vara en Breitling superocean chronograph från 90-talet. Ska gräva lite efter bild.Tänkte detsamma, men stämmer inte riktigt.....
116234?Vad bär Carl Philip och Sofia?
Är det en 116200?