wg11
Silver
för det första, vem är snubben?
för det andra så ser det lite ut som en seiko?
Utrikeskorrespondent. Jag tycker också att klockan känns lite Seiko-aktig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
en seiko känns bra i ett sådant jobbUtrikeskorrespondent. Jag tycker också att klockan känns lite Seiko-aktig.
En av Sveriges mest kända och omtyckta utrikeskorrar. Varit mycket i krigszoner och gör generellt väldigt bra inslag. Nu tillbaka på SVT sedan ett par år på fyran. Håller med, kanske Citizen.för det första, vem är snubben?
ingen som vet?Vad var det Fredrik Lindström hade på armen i kväll på På Spåret? Ser inte minsta text.
Ser ut som en Regal från Ur&Penningen som vet?
herre gud, du kanske har rätt!Ser ut som en Regal från Ur&Penn
Vintage Seamaster kanske? Mina ögon vill få det till en omega-logga på kronan men jag har haft fel förut. Sjukt svårt att seDenna är svår, någon som vågar ge sig på en gissning?
Tar tillbaka det. Den ser för tunn ut i mina ögon. Lämnar det till någon mer erfaren att besvaraVintage Seamaster kanske? Mina ögon vill få det till en omega-logga på kronan men jag har haft fel förut. Sjukt svårt att se
Oris diver - 65Har försökt hela sändningen få tag i bra bild på Niklas Wikegårds klocka. Bättre än så här hittade jag inte. Longines? Om det går att avgöra på bilden. Trevlig helg.
Har försökt hela sändningen få tag i bra bild på Niklas Wikegårds klocka. Bättre än så här hittade jag inte. Longines? Om det går att avgöra på bilden. Trevlig helg.
Ser ut att sitta riktigt dåligt. För stor och för högt upp på handen.Kändis är väl att ta i kanske, men Nobelstiftelsens VD Lars Heikensten ser ut att bära JLC Reverso i dagens DN.
Ett femplus häng! Älskar det!Gert Wingårdh bär äldre ref aquanaut med bra häng . Kan inte avtyda exakt referens utan tydligare bild på tavlan.
Nyhetsreporterför det första, vem är snubben?
Håller helt med! Det krävs livserfarenhet för att kunna bära upp det.Ett femplus häng! Älskar det!
Femplus häng?Ett femplus häng! Älskar det!
Ett kaxigt häng (dvs för stort armband) på klockan som Gert visar upp på bilden!Femplus häng?
Haha. Ja ok. Inte hört just det uttrycket. Tänkte att det kanske syfta på att man har 5 hål för mycket...Ett kaxigt häng (dvs för stort armband) på klockan som Gert visar upp på bilden!
Han har väl alla rolles modeller. Så han står väl högst i kön hos AD när det är ny version på Gnär zlatan besöker en ad så dyker dom fina undangömda sakerna upp på bordet direkt
Zlatan står inte i kö. Det är sen gammaltHan har väl alla rolles modeller. Så han står väl högst i kön hos AD när det är ny version på G
100% världen AD står i kö hos ZlatanZlatan står inte i kö. Det är sen gammalt
Ja.Idag fick kungaparet sin första dos av Covid 19-vaccin. Är det en Hublot som syns på konungens handled?