• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Instagramfenomenet och livscoachen John Andreas, aka gentlemens coach. Vad är det för ur som sitter på hans handled?

lånad bild från hans insta
E0D0E464-F7B0-44BD-8672-DDC5E4802FF1.jpeg
Jag får Invicta-vibbar

Okej, en ny kändis då. Denna gång gamla skidåkare. Mattias Hargin. Screenshotat från hans youtubekanal så väldigt ur fokus tyvärr. Vad är det för klocka? Ser ut som någon sorts kolfiberurtavla va?

Bilagor

• D9113071-BDA0-4EE4-8E27-AEEE034E95B4.jpeg
    D9113071-BDA0-4EE4-8E27-AEEE034E95B4.jpeg
    418.1 KB · Visningar: 115
Okej, en ny kändis då. Denna gång gamla skidåkare. Mattias Hargin. Screenshotat från hans youtubekanal så väldigt ur fokus tyvärr. Vad är det för klocka? Ser ut som någon sorts kolfiberurtavla va?

Norqain

Jonas Fagerström, känd från JLC, verkar sitta på ett gäng klockor. Hans kollega Carl Deman verkar ha ett par stycken också.

1. Rolex Submariner Hulk
2. Rolex Day-Date gulguld
3. Rolex Datejust/Day-Date vintage two-tone
4. Rolex Submariner stål
Skärmavbild 2021-02-05 kl. 15.31.33.png
Skärmavbild 2021-02-05 kl. 15.32.17.png
Skärmavbild 2021-02-05 kl. 15.34.32.png
Skärmavbild 2021-02-05 kl. 15.35.14.png

Osäker på hur bra det går att länka in från Instagram, men ändå relevant post tänker jag...

Senast ändrad:
Osäker på hur bra det går att länka in från, men ändå i ämnet va?

Helt plötsligt gillar jag Mauro

Osäker på hur bra det går att länka in från Instagram, men ändå relevant post tänker jag...

Bra spottat!

Lance Hedman bar en guld rolle i nyhetsmorgon i dag. Jag hann inte skärmdumpa men fann denna på hans IG.
På bilden bär han klockan upp och ner? Vilken modell?
Skärmavbild 2021-02-19 kl. 08.53.30.png

Kollade Melodifestivalen igår och kunde inte låta bli att titta på Christer Björkmans dinka. Gjorde ett ihopklipp av några olika vinklar men är inte 100% säker! Är det en RG Daytona eller ser jag fel?

bjorkman.jpg

Kollade Melodifestivalen igår och kunde inte låta bli att titta på Christer Björkmans dinka. Gjorde ett ihopklipp av några olika vinklar men är inte 100% säker! Är det en RG Daytona eller ser jag fel?

bjorkman.jpg
Funderade också på det utan att hitta svaret. Han har eller har haft en Datejust googlade jag fram.

• Like
Reactions: PJZ
Tillbaka
Topp