Klingberg
Basic
Jag får Invicta-vibbarInstagramfenomenet och livscoachen John Andreas, aka gentlemens coach. Vad är det för ur som sitter på hans handled?
lånad bild från hans insta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag får Invicta-vibbarInstagramfenomenet och livscoachen John Andreas, aka gentlemens coach. Vad är det för ur som sitter på hans handled?
Reduced?Ser inte kronan väldigt kort och annorlunda ut?
Kungen kör med en Hublot när han vaccineras. En gammal pre-JCB.
Calatrava tror jag.Denna är svår, någon som vågar ge sig på en gissning?
Raymond Weil Freelancer ser det ut som...Instagramfenomenet och livscoachen John Andreas, aka gentlemens coach. Vad är det för ur som sitter på hans handled?
Snyggt spottat!Raymond Weil Freelancer ser det ut som...
Raymond Weil Freelancer Svart/Läder Ø42 mm 17740-G-20001
Raymond Weil Freelancer Svart/Läder Ø42 mm,modell 17740-G-20001 hos Uret.se. Material & Utförande Modell:17740-G-20001 Tillverkare:Raymond Weil Serie:Freelancer Typ:Herrklocka, ..www.uret.se
Okej, en ny kändis då. Denna gång gamla skidåkare. Mattias Hargin. Screenshotat från hans youtubekanal så väldigt ur fokus tyvärr. Vad är det för klocka? Ser ut som någon sorts kolfiberurtavla va?
@JonasfagerJonas Fagerström, känd från JLC, verkar sitta på ett gäng klockor. Hans kollega Carl Deman verkar ha ett par stycken också.
1. Rolex Submariner Hulk
2. Rolex Day-Date gulguld
3. Rolex Datejust/Day-Date vintage two-tone
4. Rolex Submariner stål
Är dåligt bordsskick OK om det är för att visa upp en klocka?Jureskog mumsar falukorv i Aftonbladet med Panna som som bör
JaÄr dåligt bordsskick OK om det är för att visa upp en klocka?
Vet han väl knappt själv.Joakim Lundell med en fet AP (?) Någon som vet modell, pris?
Helt plötsligt gillar jag MauroOsäker på hur bra det går att länka in från, men ändå i ämnet va?
Morgonpasset i P3 on Instagram: "Ni vet när man ska köpa en Rolex, och sen köper två för att ha en i reserv? ⌚️💸 Om du missade intervjun med Mauro Scocco finns den att lyssna på som podd. Sök bara på: Morgonpasset - Gästen."
3,036 likes, 84 comments - morgonpassetip3 on February 15, 2021: "Ni vet när man ska köpa en Rolex, och sen köper två för att ha en i reserv? ⌚️💸 Om du missade intervjun med Mauro Scocco finns den att lyssna på som podd. Sök bara på: Morgonpasset - Gästen.".www.instagram.com
Bra spottat!Osäker på hur bra det går att länka in från Instagram, men ändå relevant post tänker jag...
Morgonpasset i P3 on Instagram: "Ni vet när man ska köpa en Rolex, och sen köper två för att ha en i reserv? ⌚️💸 Om du missade intervjun med Mauro Scocco finns den att lyssna på som podd. Sök bara på: Morgonpasset - Gästen."
3,036 likes, 84 comments - morgonpassetip3 on February 15, 2021: "Ni vet när man ska köpa en Rolex, och sen köper två för att ha en i reserv? ⌚️💸 Om du missade intervjun med Mauro Scocco finns den att lyssna på som podd. Sök bara på: Morgonpasset - Gästen.".www.instagram.com
Har hört att han faktiskt ”samlade” på vintage Rolex ett tag.Helt plötsligt gillar jag Mauro
Funderade också på det utan att hitta svaret. Han har eller har haft en Datejust googlade jag fram.Kollade Melodifestivalen igår och kunde inte låta bli att titta på Christer Björkmans dinka. Gjorde ett ihopklipp av några olika vinklar men är inte 100% säker! Är det en RG Daytona eller ser jag fel?
Intressant. Vad tror dudå? Är det en Daytona RG?Funderade också på det utan att hitta svaret. Han har eller har haft en Datejust googlade jag fram.
Trodde det när jag såg programmet men överlåter det till experterna .Intressant. Vad tror dudå? Är det en Daytona RG?
Helt plötsligt gillar jag Mauro
Har för mig han har setts med en Nautilus också...
Har för mig han har setts med en Nautilus också...
Äldre aquanaut.