Nära nog...Äldre aquanaut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nära nog...Äldre aquanaut.
Han berättar om den och klocksamlandet lite kort i en intervju med King:Äldre aquanaut.
Gustav Mandelman från mandelsmannsgård hade på sig en seamaster (om jag inte ser helt fel) i dagens avsnitt!
På nato dessutom! Bra spottat och ett väldigt otippat klockval av herr Mandelmann. Bildgooglar man så verkar han aldrig bära klocka över huvud taget.Gustav Mandelman från mandelsmannsgård hade på sig en seamaster (om jag inte ser helt fel) i dagens avsnitt!
Haha! Välkommen hitJag uppmärksammade också det i dagens avsnitt och registrerade mig för att göra denna observation Nu hann jag inte med – men jag fick i alla fall tummen ur och registrerade mig efter en tids ”tjuvläsande” här på forumet!
Kollar aldrig på programmet men fastande i tio minuter idag... Gick in och kollade lite på Cmore och han använde bara den i just det segmentet av programmet. Resten av programmet var han utan klocka...På nato dessutom! Bra spottat och ett väldigt otippat klockval av herr Mandelmann. Bildgooglar man så verkar han aldrig bära klocka över huvud taget.
Det kan vara en imagegrej också och att man bara har missat det i produktionen. Det kanske rimmar illa när man vill måla upp en bild av hur de lever det enkla lantlivet och att han samtidigt bär en klocka som kostar 15-20k även om han använder den privat.Kollar aldrig på programmet men fastande i tio minuter idag... Gick in och kollade lite på Cmore och han använde bara den i just det segmentet av programmet. Resten av programmet var han utan klocka...
Precis! Men kul och se att han bra smak i klockor! Har lite svårt för honom annars...Det kan vara en imagegrej också och att man bara har missat det i produktionen. Det kanske rimmar illa när man vill måla upp en bild av hur de lever det enkla lantlivet och att han samtidigt bär en klocka som kostar 15-20k även om han använder den privat.
Mannen, myten.... produkten!Det kan vara en imagegrej också och att man bara har missat det i produktionen. Det kanske rimmar illa när man vill måla upp en bild av hur de lever det enkla lantlivet och att han samtidigt bär en klocka som kostar 15-20k även om han använder den privat.
Det ligger väl lite i det. Jag har inte sett programmet men uppfattar det som att de nästan säljer in sig som något slags självförsörjande hippiepar och det är klart att det krockar med verkligheten om han glider omkring i en Q7 och bär Omega. Att han har en SMP på nato antyder att han ändå har ett visst klockintresse och det måste vara lite trist att behöva anpassa hela sitt liv för att följa någon slags mall och leva upp till förväntningar folk har på en.Mannen, myten.... produkten!
+1. Förmodligen är det såDet kan vara en imagegrej också och att man bara har missat det i produktionen. Det kanske rimmar illa när man vill måla upp en bild av hur de lever det enkla lantlivet och att han samtidigt bär en klocka som kostar 15-20k även om han använder den privat.
ser onekligen ut som det.Vad fasen är det för klocka morberg har på armen? Armani?
Okej, en ny kändis då. Denna gång gamla skidåkare. Mattias Hargin. Screenshotat från hans youtubekanal så väldigt ur fokus tyvärr. Vad är det för klocka? Ser ut som någon sorts kolfiberurtavla va?
Vilken rolig story! Skymtat den i husdrömmar
Här är jag med Gerts Aquanaut. Jag stötte på han på en restaurang i somras och vi började prata och arkitektintresserad som jag är, blev jag starstrucked. Vi började att snacka klockor och slutade med att jag fick prova den. Ett kul minne.
Kul men var inte hans fru med?
Här är jag med Gerts Aquanaut. Jag stötte på han på en restaurang i somras och vi började prata och arkitektintresserad som jag är, blev jag starstrucked. Vi började att snacka klockor och slutade med att jag fick prova den. Ett kul minne.
Nej, men det var en yngre dam med i sällskapet.Kul men var inte hans fru med?
Tror jag hört i en intervju att han har en sea dwellerMors,
Det såg ut som en SUB Date som Eric Saade sportade under artistpresentationen "Min Sanning" igår - men jag fokuserade för mycket på annat och dottern tänkte inte på det så klart...
Var det någon som tittade mer noggrannt?
Hänger Eric Saade på detta förträffliga forum?
OK, som sagt var - kände mig lite för okoncentrerad, men det såg ut som ett litet datumfönster så det måste varit en 126600 om jag såg rätt, vill säga...Tror jag hört i en intervju att han har en sea dweller
Mors,
Det såg ut som en SUB Date som Eric Saade sportade under artistpresentationen "Min Sanning" igår - men jag fokuserade för mycket på annat och dottern tänkte inte på det så klart...
Tror jag hört i en intervju att han har en sea dweller
Glöm inte att ni kan söka i den här trådenOK, som sagt var - kände mig lite för okoncentrerad, men det såg ut som ett litet datumfönster så det måste varit en 126600 om jag såg rätt, vill säga...
Om Eric hänger på detta forum kan han väl kliva in och berätta lite om sin dinka - kunde vara kul att "höra det från hästens mun".
Mors,
Aha, se därÄr inte helt säker men jag tyckte att det såg ut som en Hulk.
Det kan vara en imagegrej också och att man bara har missat det i produktionen. Det kanske rimmar illa när man vill måla upp en bild av hur de lever det enkla lantlivet och att han samtidigt bär en klocka som kostar 15-20k även om han använder den privat.
Efva attling kan det varaThåströms klocka?