• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Olipheus

Rolex
2-Faktor
Robert Gustafsson ser ut att köra på Daniel Wellington när han gästar Markus Aujalays youtubekanal.
Markus själv med Sjöö Sandström (tydligen "ambassadör" visade en snabb googling..).

20210527_013408.jpg
20210527_013414.jpg
20210527_013606.jpg
Jag satt precis och knåpade på ett inlägg med just dessa elementen. Först blev jag lite besviken på Robert Gustavsson, men jag vet inte varför jag hade några förväntningar egentligen.
 

Lancia

Omega
2-Faktor
Känns kanske mest som om han får låna lite olika klockor av spelarna? ;)
Eller så är han en större entusiast än någon vetat om…
 

johpe

Panerai
2-Faktor
Ganska säker då jag tycker mig se de svarta skruvarna på bezeln
Du kan absolut ha rätt, tycker bara att bandhornen ser lite typsikt "långa" ut som på Globemastern, skruvarna på bezeln kan vara Globemasterns flöjtade bezel som luras och gummit tycker jag ser ut som ett Omega gummi... men men, svårt o säga till 100% på den bilden tycker jag.
1624524026663.png

(snodd bild för det är alltid roligare med bilder på snygga klockor)
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Du kan absolut ha rätt, tycker bara att bandhornen ser lite typsikt "långa" ut som på Globemastern, skruvarna på bezeln kan vara Globemasterns flöjtade bezel som luras och gummit tycker jag ser ut som ett Omega gummi... men men, svårt o säga till 100% på den bilden tycker jag.
1624524026663.png

(snodd bild för det är alltid roligare med bilder på snygga klockor)
om man kollar på visarna så tycker jag att de stämmer bra överrens
29C2631D-0407-46CB-86EE-6E37C197196C.jpeg
 
Topp