PJZ
Silver
Det närmsta jag kunde komma.
Han skulle suttit till höger och kameran borde fokuserat mer på handleden…
Helt enig med dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det närmsta jag kunde komma.
Han skulle suttit till höger och kameran borde fokuserat mer på handleden…
Vad rockar Fredrik Furtenbach (ekots inrikespolitiska kommentator) på en så omvälvande dag som denna? Någon slags kronograf med luftig länk.
KS när det är som bäst!Tar mig friheten att citera mig själv då nyfikenheten tog överhanden och jag helt sonika ställde frågan till Furten på Instagram. Svaret var att vi jobbar med en Bohle med noname armband. Fredrik gillar 70-talsklockor och bifogade även en bild samt googlade fram kuriosan att Bohle senare gick samman med Hasler och blev Davosa, så nu lärde vi oss något också. Fredrik, om du läser även detta, in och visa resten av samlingen och bli en del av gemenskapen!
Vad är det Jureskog har på sig?
Ändå ett sjukt medvetet val.Ikepod Seaslug
Ändå ett sjukt medvetet val.
Vet att han innan kört AP ROO (Safari?).
Skulle killgissa på Certina, Tissot eller Omega.Vad hade Alf Svensson på armen på 70-talet?
Såklart hopplöst att se på denna bilden, men ser ändå snyggt ut iaf. Men anses verkligen läder vara bad kompatibelt??
Vad är det helenius har på sig?
Onekligen.Jag tycker att det ser ut som en Vacheron Constantin Historiques American 1921.
Smakfullt!!Onekligen.
Hur tror ni det funkar lite generellt för kändisar på den här "nivån"? Tänker alltså på att dom har en viss mängd utav synlighet.Vad är det helenius har på sig?
Hur tror ni det funkar lite generellt för kändisar på den här "nivån"? Tänker alltså på att dom har en viss mängd utav synlighet.
Är det vanligt att olika tillverkare och företag "kastar" t.ex. klockor efter dom för att synas, eller får Hellenius glatt dra kortet på X antal hundra tusen för sin klocka?
Killgissning?
Hur tror ni det funkar lite generellt för kändisar på den här "nivån"? Tänker alltså på att dom har en viss mängd utav synlighet.
Är det vanligt att olika tillverkare och företag "kastar" t.ex. klockor efter dom för att synas, eller får Hellenius glatt dra kortet på X antal hundra tusen för sin klocka?
Killgissning?
menar du trollkarlen? Kanske datejust iaf pcl?Snubben som leder Bingolotto ikväll - är det en Aqua Terra som sticker fram under skjortan? Ser inte riktigt…
Holmgrens klocka är en reklamklocka från Oakley.Vad har Håkan Södergren? Sjukt kassa bilder, tänkte först Panna men är mer övertygad om att det är något smart.
Kollega Holmgren ser ut att ha någon bastard...
Garmin Marq Golfer på Södergren kanske?Vad har Håkan Södergren? Sjukt kassa bilder, tänkte först Panna men är mer övertygad om att det är något smart.
Kollega Holmgren ser ut att ha någon bastard...
Tycker mig se sunburst och bullig bezel så jag säger OP.Tomas Ledin med Explorer. Kan väll vara Air King eller OP också men ser ut som den förstnämnda.
ja tavlan känns sunburst på bilden.Tycker mig se sunburst och bullig bezel så jag säger OP.
Slött utan bild!Någon som vet vad Gert Wingårdh hade på ärmen under söndagens "Min sanning" på SVT?
Någon som vet vad Gert Wingårdh hade på ärmen under söndagens "Min sanning" på SVT?
Aquanöt med bilhandlarhängSlött utan bild!