Det är något med gubbar o titanklockor. Usch o fyNått i den stilan ja.. tyvärr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är något med gubbar o titanklockor. Usch o fyNått i den stilan ja.. tyvärr.
Nått i den stilan ja.. tyvärr.
Bra hängLeif GW Persson med DJ. Inget nytt i sig men inget jag förväntade mig springa på i leksaksaffären.
Ändå lite märkligt att den kommer igenom på ett omslag!Leif GW Persson med DJ. Inget nytt i sig men inget jag förväntade mig springa på i leksaksaffären.
Stackarn! Han behöver högre apanage! Det här duger inte.Kungen var på besök för några år sen.. vad är det för budget-ur han slängt på sig?
Tvek på allmän kändis, men jag tror nog vissa av oss vet vem Peter Benson är. Han var med i ett inslag på SVT igår. Vad är det han bär på armen?
Sorry för dålig bild, men hittade ingen bättre frame.
Vad rockar Fredrik Furtenbach (ekots inrikespolitiska kommentator) på en så omvälvande dag som denna? Någon slags kronograf med luftig länk.
Ja, nästan rektangulär men med knapparna på sidan ändå, och så en luftig 70-talslänk på det. Vad kan det va?Tavlan påminner om Seiko bullhead men caset ser nästan rektangulärt ut? Luktar 70-tals Seiko iaf
Edit: fast inte länken. Nä jag går nog bet
Klockan ser ut som Omega 145.029, men länken verkar inte passa in.Ja, nästan rektangulär men med knapparna på sidan ändå, och så en luftig 70-talslänk på det. Vad kan det va?
Vore ju riktigt fett om det var en sån, länk går ju alltid att anpassa. Jag räds någon slags modern tråkklocka, men hoppet lever kring att ekot ändå har en WIS hos sig.Klockan ser ut som Omega 145.029, men länken verkar inte passa in.
Bvlgari?
Blev lite nyfiken på den här som Lasse Berghagen bär...
Vad är det?
Skandal. Allt annat än Patek på Knugen känns orimligt.men skulle tippa på nåt i titan. Citizen?
Tror inte det… hittar ingen sådan modell.Bvlgari?
Finns en uppsjö av dessa boetter men känner spontant att det kan vara en Certina Town & Country.Vad är det Thomas Stenström har på armen?
Snyggt!Finns en uppsjö av dessa boetter men känner spontant att det kan vara en Certina Town & Country.
Här min:
Vad rockar Fredrik Furtenbach (ekots inrikespolitiska kommentator) på en så omvälvande dag som denna? Någon slags kronograf med luftig länk.
Jag är uppenbarligen ensam om att uppskatta konungens integritet.Kungen var på besök för några år sen.. vad är det för budget-ur han slängt på sig?
Är han annorlunda från oss menar du?Jag är uppenbarligen ensam om att uppskatta konungens integritet.
Han avgör själv vilken klocka som han vill bära, punkt.
Otippat val, men riktigt kul!OOOOOAAAAAAAAAAAH!!!!! Glenn rockar GOS ser det ut som(även om storleken på prillan imponerar mer)
Det närmsta jag kunde komma.Är det någon som kollade på "30 Minuter" på SVT med Jacob Wallenberg? Såg ut som han hade nån dressklocka på läder men man fick aldrig någon vinkel att se vad det var.. nyfiken i en strut.
Avsaknaden av bild eller möjligheten till att ta en bild för att söka er visdom gör inte saken bättre, sorry.
Vill minnas att jag sett Daytona och Calatrava på herrn tidigare. Oklart vad det där svarta är…?Det närmsta jag kunde komma.
Han skulle suttit till höger och kameran borde fokuserat mer på handleden…