SkagenKanske inte kändis direkt men hittade ingen mer passande tråd
Vad kör han?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SkagenKanske inte kändis direkt men hittade ingen mer passande tråd
Vad kör han?
Blööö
Något... Tidlöst?vad har Petra i robinson på sig då??
Kanske inte kändis direkt men hittade ingen mer passande tråd
Vad kör han?
Bild 1 Sjöö chronolinkOm det är en kändis ska väl kanske vara osagt, men Rickard Thunér från Antikrundan och Det sitter i väggarna brukar synas i rutan med olika klockor. Någon som ser vad de kan vara?
Snabbt marscherat, tack!Bild 1 Sjöö chronolink
Bild 2 swatch skin
Ser onekligen ut som det. Lite otippat tycker jag, känns som att hon inte riktigt passar in i f*ck you-mentaliteten som varumärket eftersträvar. Men å andra sidan kanske hon inte är så insatt utan tyckte det såg ut som en schysst klocka...Något... Tidlöst?
Mycket osäker gissning på Raymond Weil Don GiovanniPer Anderssons klocka (inslag i aktuellts kulturdel 2022-10-11 med början ca 41:30: https://www.svtplay.se/video/33930934/aktuellt/aktuellt-11-okt-21-00-7?position=2516&id=jxkN2GV )
Verkar inte vara en Cartier Tank, utan något annat?
Eller kan det vara en oris day date moon?Per Anderssons klocka (inslag i aktuellts kulturdel 2022-10-11 med början ca 41:30: https://www.svtplay.se/video/33930934/aktuellt/aktuellt-11-okt-21-00-7?position=2516&id=jxkN2GV )
Verkar inte vara en Cartier Tank, utan något annat?
Hehe, har du sett klippen när Roy och Shan är i Istanbul? Värt en kik!Komikern Shan Atci rockar en Yachtmeister i stål och platina.
Satt också och funderade på den.Dålig bild, men här är Mark Isitt från senaste avsnittet av Grand Designs. Någon som ser vad det kan vara?
Skön timingDålig bild, men här är Mark Isitt från senaste avsnittet av Grand Designs. Någon som ser vad det kan vara?
En parentes i tråden är att jag tycker Mark har en jäkligt skön klädstil överhuvudtaget. Dessutom kunnig o bra programledare. Me like!Dålig bild, men här är Mark Isitt från senaste avsnittet av Grand Designs. Någon som ser vad det kan vara?
Verkligen! Skulle vilja dra det så långt som att kalla honom stilikon faktisktEn parentes i tråden är att jag tycker Mark har en jäkligt skön klädstil överhuvudtaget. Dessutom kunnig o bra programledare. Me like!
Tänkte precis posta samma. 100% att det var en Moonswatch Moon edition.Spanar en Moonswatch på Kristoffer Ahonen Appelquist (Svenska nyheter), eller har jag fel?
Ja, eller hur. Det blev ett par bättre vinklar senare i programmet. Hatten av till Kristoffer för bra klocksmak.Tänkte precis posta samma. 100% att det var en Moonswatch Moon edition.
När blev Moonswatch riktmärke för god klocksmak? Folk bär dem för att de är billiga och har marknadsförts smart så de blivit hype’ade.Ja, eller hur. Det blev ett par bättre vinklar senare i programmet. Hatten av till Kristoffer för bra klocksmak.
Helvete vad nördiga vi är förresten…
Tycker absolut inte att alla moonswatchmodeller är fula men de är ett riktmärke för klocksmak på samma sätt som en Apple Watch.När blev Moonswatch riktmärke för god klocksmak? Folk bär dem för att de är billiga och har marknadsförts smart så de blivit hype’ade.
Rent estetiskt är de gruvligt fula
Ja den såg jag med och det måste ju vara en sånPeter Haber med vad som ser ut att vara en Bulgari Diagono
Det där får mig välja byta ut guldvigselringen till silver och köpa Bulgari inför vintern. Aldrig fastnat men det såg galet stiligt ut.Peter Haber med vad som ser ut att vara en Bulgari Diagono
Kul, och oväntat.Peter Haber med vad som ser ut att vara en Bulgari Diagono