ser ut som seiko astronKan det vara någon Seiko kungen sportar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ser ut som seiko astronKan det vara någon Seiko kungen sportar?
Ja, ser ut som en Seiko Astron.Kan det vara någon Seiko kungen sportar?
Kan vara, men vad är det för skjorta? Snygg ju!Kan det vara någon Seiko kungen sportar?
Ja, ser ut som en Seiko Astron.
Äpplet faller inte långt..Ja, ser ut som en Seiko Astron.
Carl-PhilipÄpplet faller inte långt..
116233Skrollat ett gäng sidor bakåt nu men inte hittat så jag ber om ursäkt om det redan tagits upp. Men vad har GW för ny DJ på armen? För visst är det en ny DJ
Har du nån bild att bjuda på?Skrollat ett gäng sidor bakåt nu men inte hittat så jag ber om ursäkt om det redan tagits upp. Men vad har GW för ny DJ på armen? För visst är det en ny DJ
Har du nån bild att bjuda på?
Aqua terra?Vad är det för något mysgubben Ernst Kirchsteiger bär? Den har grön tavla vilket kanske inte framgår av dom kassa bilderna.
Lär väl vara Gant, som han brukar synas med.Aqua terra?
Vid en snabb anblick skulle man kunna tro det men jag skulle ändå säga "nej" till AT på grund av bandhorn, armband och krona.Aqua terra?
Troligtvis en variant på denna modell med stållänk då Ernst som sagt är/har varit ambassadör för Gant.Vid en snabb anblick skulle man kunna tro det men jag skulle ändå säga "nej" till AT på grund av bandhorn, armband och krona.
Har dessvärre inget förslag på vad det är istället.
Är det något du insinuerar din rikemansunge?Ekonom för v. Låter som en motsägelse.
MASTER OF G - AIR
GRAVITYMASTER
GWR-B1000-1AAER.
Någon som har erfarenhet av denna? Fått tag på den helsvarta till ett bra nypris! Onekligen fin att ha i sin klockrotation!
Liiite OT. Men är det verkligen smakfullt att ha synlig logga på en skjorta när man kan välja helt fritt? Även om modell, passform osv är bra så tycker jag personligen att loggan går helbort.Kan vara, men vad är det för skjorta? Snygg ju!
Håller helt med.Liiite OT. Men är det verkligen smakfullt att ha synlig logga på en skjorta när man kan välja helt fritt? Även om modell, passform osv är bra så tycker jag personligen att loggan går helbort.
Vad är det Rheborg har på sig här? För inte är det väl en Panna?
Sökt utan att finna svar.
Patek?Vad är det Rheborg har på sig här? För inte är det väl en Panna?
Högupplöst bild:Vad är det Rheborg har på sig här? För inte är det väl en Panna?
Kan det vara nån form av Heuer Autavia?Vad är det Rheborg har på sig här? För inte är det väl en Panna?
Vad är det Rheborg har på sig här? För inte är det väl en Panna?
Högupplöst bild:
Seiko Astron
Vad är det kungen sportar? Känner inte igen länken. Zenith?