arnoldhell
Basic
Vad har vi på Nike Örbrink?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan det vara någon tag aqua racer?Vad har vi på Nike Örbrink?
Jag tycker mycket om Peter Haber, men av oklar anledning så hade jag inte gissat att han skulle göra ett så medvetet klockval? Klockan faller mig inte i smaken, men gillar verkligen att han har den.Peter Haber med vad som ser ut att vara en Bulgari Diagono
Reinfeldt legacy på Longines
Ja det känns ju rimligt men är det inte vridring på bilden?
Bättre vinkel. Ser ut som en bred glasring, tycker jag. Och H-länken och kronskydden stämmer ju överens med Longines.Ja det känns ju rimligt men är det inte vridring på bilden?
Yes sir!Börje Salming, Brietling?
Ser ut o vara en vanlig jubilee så tror det är en datejustSer ut som en Rolle på Börje Ahlstedt. DD?
Fast hans klocka verkar ha skydd runt kronen, det har inte Oris'en.Eller kan det vara en oris day date moon?
Hellenius flashar sin Sub lite i smyg sådär
Hellenius flashar sin Sub lite i smyg sådär
En bild gör det lite lättareMånga klockor i vm-studion, SVT. Nån som ser vad Poppsen, Jonas och Nannskog har?
Så är det såklart. Tänkte om det var nån annan som kollar studion och sett något uppenbart. Tror Nannskog ex har en sub och Popps byter lite, ibland nån puls-klocka? Var lite för lat här, borde fotat, sorry!En bild gör det lite lättare
Lägg av vilken flashback!!!Han kanske också läste Richard Scarrys barnböcker som liten och fick inspiration
Harald Mix från Altor kör vad som ser ut att vara en Aquanaut i Guld i dagens DI. Ingen superkändis men man får inte ha för höga krav.
Benjamin Ingrosso med PP Golden Ellipse?
Gammal Rolex, Seiko?Fredrik Lindström ser ut att ha en ny klocka i På Spåret, ser ut som en äldre Date eller DJ. Någon som kan klura ut?
Föregående SMPc gen utan vågor på tavlan va?Polischefen Thornberg med Seamaster i dagens DI.