Kassa bilder ovan men Anders Hansen har Aqua Terra, ser man tydligt i 4K i många närbilder på SVT.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp rätt säker på det medKassa bilder ovan men Anders Hansen har Aqua Terra, ser man tydligt i 4K i många närbilder på SVT.
Lysande, satt precis och kollade fredagens avsnitt av svenska nyheter och funderade på vad han bar, klart svaret finns härHan har ju varit uppe några gånger innan, men Messiah Hallberg med Seiko Presage SSA309
Redde vi ut detta? Samma klocka nu på NatoanslutningenUffe verkar ha bytt ut Certinan inför Macrons besök. Första tanken var Tank XL men ser mer ut som en tillplattad Reverso. Någon som vet?
Fick aldrig något svarRedde vi ut detta? Samma klocka nu på Natoanslutningen
Är det inte en Longines Dolcevita? Det är väl en sån som Larry David brukar ha?Redde vi ut detta? Samma klocka nu på Natoanslutningen
En sådan historisk dag; vi måste få klarhet!!Är det inte en Longines Dolcevita? Det är väl en sån som Larry David brukar ha?
De män/ kvinnor som styr världens öden bär klockor från Efva Attling… Å andra sidan, hade det varit en JLC för 100 000 hade han blivit hudflängd i Aftonbladet.Det har väl konstaterats i tråden mängder av gånger att det är en klocka från Attling.
En Attling vid det tillfället. Jag är i chock.Det har väl konstaterats i tråden mängder av gånger att det är en klocka från Attling.
Haha, nån borde göra någotEn Attling vid det tillfället. Jag är i chock.
Ja som alla sagt redan för 4 år sen så är det sjöö sandström, han körde en rs chrono säsongen innan, känns som att alla tv anställda manliga programledare, hade spons av SSVad jag vet så har inte den här postats tidigare, Per Morberg bär den i hela senaste säsongen av "Vad blir det för mat?" Det här är den bästa bilden jag kunde få av klockan, på bilden ser den vit ut men jag vill tycka att den i andra vinklar är mer silveraktig, någon som har en gissning vad det kan vara för klocka?
Det är väl hans Efva Attling som han bar innan han blev stadsminister skulle jag säga. Lämpligt val då Macron burit Merci-merci vid offentliga tillfällenFick aldrig något svar
Yes, Ballon Bleu.Cartier på Ludvig Göransson?
Heritage Seamaster 300? Snygg, även om en sån på nato inte känns så mycket Oscarsgala.Omega på fotografen i vilket fall.
Jag förväntar mig en Halda Space discovery, allt annat vore en förolämpning mot hur mycket Sverige betalat för att få honom dit...
Det här är inte Breitlingen, såvitt jag kan se?
Edit: är det X-33? Ser inte digitala siffror.
Freeze frameat från
Ser ut att vara en X-33, tyvärr. Index stämmer, och man kan se dom karaktäristiska Mercedes-loggorna på vridringen.Jag förväntar mig en Halda Space discovery, allt annat vore en förolämpning mot hur mycket Sverige betalat för att få honom dit...
en midsize vad det ser ut som. Fast han kanske bara har grova handleder.Fredrik Lundberg i dagens DI med Omega Seamaster Electric blue.
Stämmer nog absolut.en midsize vad det ser ut som. Fast han kanske bara har grova handleder.
Han fotade Bond-filmen där den klockan förekom, så kanske kommer därifrån.Heritage Seamaster 300? Snygg, även om en sån på nato inte känns så mycket Oscarsgala.
En ny klocka piggar upp för han har det nog inte så trevligt nu.Uffe roterar i samlingen, nu är Certina big date tillbaka
Dom där verken har haft massa problem med att datumväxlingen pajar, så den kanske är inne för garantireparationer stup i kvarten.Uffe roterar i samlingen, nu är Certina big date tillbaka