Aha ja det kan stämma faktiskt. Ljus tavla iallafall.Tror det Luuk kör är en Omega Aqua Terra med tavla åt champagnehållet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aha ja det kan stämma faktiskt. Ljus tavla iallafall.Tror det Luuk kör är en Omega Aqua Terra med tavla åt champagnehållet
Bara i denna tråden finns det 30 inlägg som diskuterar Luuk's klocka.Kikade lite på SVTs fredagsunderhållning igår. Har inga screenshots, men kanske avhandlats här tidigare. Kristian Luuk i på spåret; kan man skymta en Grand Seiko med snowflake-tavla?
Och nästa program, Svenska Nyheter med Messiah Hallberg. Tycker det såg ut att sitta en Omega Aqua Terra Worldtimer på hans högerarm?
Är jag ute och cyklar?
Kikade lite på SVTs fredagsunderhållning igår. Har inga screenshots, men kanske avhandlats här tidigare. Kristian Luuk i på spåret; kan man skymta en Grand Seiko med snowflake-tavla?
Och nästa program, Svenska Nyheter med Messiah Hallberg. Tycker det såg ut att sitta en Omega Aqua Terra Worldtimer på hans högerarm?
Är jag ute och cyklar?
Vad har Lucas Bergvall?
Googla tar en minutVem är detta? Nån juniorspelare?
Vem är detta? Nån juniorspelare?
Inte första gången han syns med Bulgari! Kul!
Peter Haber med en Bulgari Diagono
Bild skärmdumpad från Aftonbladet
Jag var själv nyfiken och lyckades till slut hitta en bättre bild. Modell?Vad har Lucas Bergvall?
Tissot gentleman va?Jag var själv nyfiken och lyckades till slut hitta en bättre bild. Modell?
Tissot GentlemanJag var själv nyfiken och lyckades till slut hitta en bättre bild. Modell?
Bumpar upp denna igen. Någon som vet vilken modell han använder i programmet?Någon som vet vad Micke Leijnegard som leder programmet Mästarnas Mästare på SVT 1 sportar för klocka? Ser bara att det är en chronograph i stål på länk, silver tavla med svarta subdials, har spanat på den i flera säsonger. Någon äldre Breitling kanske?
Breitling är det men vilken ref. vet jag inte.Bumpar upp denna igen. Någon som vet vilken modell han använder i programmet?
Omega X-33 kanske? Tyckte det såg ut som den och deg ser ut som att någon i SpaceX-besättningen kört den förut.
AP Kronograf.Elias Pettersson (Vancouver Canucks)vad bär han?
Nån Bratte?Någon som vet vad Gurra bär? (Tv5, Över atlanten)
Kanske en Breitling SEBNågon som vet vad Gurra bär? (Tv5, Över atlanten)
Vet inte men här är en bild till.Vad har Baudin för klocka?
Aqua Terra?Inte så bra bilder men