gurta_g
Basic
Vad har GW för klocka på sig i Veckans brott nu?
Är det en DJ på jubilee?
Yes han sportar en dj med blåtavla, som han låter hänga och slänga friskt! Har tagits upp tidigare i tråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad har GW för klocka på sig i Veckans brott nu?
Är det en DJ på jubilee?
Då såg jag inte så fel
Yes han sportar en dj med blåtavla, som han låter hänga och slänga friskt! Har tagits upp tidigare i tråden
Ser så ut va?Vad har GW för klocka på sig i Veckans brott nu?
Är det en DJ på jubilee?
Har för mig hans gamla vapendragare Jan Gillou har en likadan.
Har för mig hans gamla vapendragare Jan Gillou har en likadan.
Kanske en Best Friends Forever symbol.
En snabb googling gav detta
En snabb googling gav detta
Riktiga män kör 36mmJäääääääävlar vilka ekstockar till handleder de där snubbarna har.
Där har vi några som skulle kunna köra jätte Paneraier.
...eller är det dam DJs dom kör!?
Jävlar i gatan vilka klockor, alltid undrat vilka som köper freak klockanJoe Labero har också lite klockor...
Se hans Istagram för mer info.
Undrar vad cigarren kostar?
Länk http://instagram.com/jlabero
Riktiga män kör 36mm
Jans handled ser att ha ungefär samma omkrets som min nacke.Jäääääääävlar vilka ekstockar till handleder de där snubbarna har.
Där har vi några som skulle kunna köra jätte Paneraier.
...eller är det dam DJs dom kör!?
Bjuder på ett foto på mig och en viss Göteborgsk kändiskkock.
Det klassas tydligen inte som helt normalt att be om att få ta klockbilder på främmande folk, men det är ju deras problem.
Den klockan har man ju sett skymta förbi i rutan ett par gånger. Hälsa Leif!Bjuder på ett foto på mig och en viss Göteborgsk kändiskkock.
Det klassas tydligen inte som helt normalt att be om att få ta klockbilder på främmande folk, men det är ju deras problem.
Härligt att du tar den för laget!Bjuder på ett foto på mig och en viss Göteborgsk kändiskkock.
Joe Labero har också lite klockor...
Se hans Istagram för mer info.
Undrar vad cigarren kostar?
Länk http://instagram.com/jlabero
Haha! Vore underbart om det var sant.Har hört på omvägar att det är en och samma klocka gubbarna bär. Kör tydligen någon form av varannan vecka.
Mvh
Jävlar i gatan vilka klockor, alltid undrat vilka som köper freak klockan
Stefan Löfven?
Freddan?
Någon här inne borde kunna se vad den gamle räven har på sin handled!
Freddan?
Någon här inne borde kunna se vad den gamle räven har på sin handled!
Longines Evidenza. Vart mycket liv i luckan när media kom på att han hade en klocka för 22k
Haha wow.. Jag visste att det var AB!
Stefan Löfven?