• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Osäker på vad Hellenius bär.
IMG_20141129_005307.JPG
IMG_20141129_005219.JPG

vill minnas att hellenius har sportat omega tidigare? rätta mig om jag har fel;)

Träffade Bangura i vecka och kör en tt, men den var jävligt flottig vid tillfället så kunde inte bedöma äktheten. Men den var nog äkta, fast flottig.

Kennedy kör DSSD..

Såg honom på Nosh & chow med den för ett år sedan också.. Körde även mössa inomhus då...

sigge_rolex.jpg

Skulle förvåna mig om inte Sigge har tagits upp men är en Sub av exlusivare variant han fått av sin bror?

Den klockan har tagits upp flera gånger i intervjuer och podcasts men ja, det är en helguldssub han fått av brorsan över en middag. Fredrik Eklund kör helgulds GMT nu tror jag. Urtavlan är grön iaf...

Tänkte mest om den tagits upp i tråden, Brorsan äger även en 18karat DD :)

Den klockan har tagits upp flera gånger i intervjuer och podcasts men ja, det är en helguldssub han fått av brorsan över en middag. Fredrik Eklund kör helgulds GMT nu tror jag. Urtavlan är grön iaf...

Hörde/läste nånstans att Fredrik gav subben med blå tavla till Sigge för att han ville ha en med svart tavla (bär den även i ett flertal avsnitt av hans mäklarsåpa)

Hörde/läste nånstans att Fredrik gav subben med blå tavla till Sigge för att han ville ha en med svart tavla (bär den även i ett flertal avsnitt av hans mäklarsåpa)

Årets sämsta och minst relevanta "artikel":

http://www.di.se/artiklar/2014/11/1...klunds-svindyra-klocka/?flik=hetadiskussioner

Angående brodern:

http://www.expressen.se/noje/sigge-eklunds-klocka-vard-200-000-kronor/

Jag skäms över att jag genererar fler klick åt det här skräpet.

Tillbaka
Topp