gurta_g
Basic
Osäker på vad Hellenius bär.
vill minnas att hellenius har sportat omega tidigare? rätta mig om jag har fel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Osäker på vad Hellenius bär.
Hellenius bär 41mm Omega AT i roseguld på läder, svart tavla. Mycket trevlig klocka! Mrsic såg ut att bära en hederlig sub?Osäker på vad Hellenius bär.
Vad rockar Tele2 fåret?
Det är väl en Sjöö Sandström som Petter bär här va?
Sponsrad?
/j
Grattis till 501 inlägg!Såg snygg ut faktiskt...Att Petter har sådan klocksmak.
Ser ut att vara en 116713Mohammed Bangura tillbaka i AIK. Säga vad man vill om det och den klubben men vilken klocka bär han?
Lugna dig med lillebrorskomplexen nu!Mohammed Bangura tillbaka i AIK. Säga vad man vill om det och den klubben men vilken klocka bär han?
Lugna dig med lillebrorskomplexen nu!
Mohammed Bangura tillbaka i AIK. Säga vad man vill om det och den klubben men vilken klocka bär han?
Jo han ser ju mer ut som en rappare än fotbollsspelare, lönen i Allsvenskan räcker bara till TT =)Måste ju vara helguld, typ DD, gör om gör rätt Bangura
Men då så! Då borde du ju skrivit något i stil med att "en av allsvenskans bästa spelare i modern tid är tillbaka i Nordens största klubb där han hör hemma!"Är jag något är jag gnagare. Tänkte mer på er andra .
Kennedy signar 2år till med vad på armen?
Skulle förvåna mig om inte Sigge har tagits upp men är en Sub av exlusivare variant han fått av sin bror?
Om jag inte minns helt fel så är han "sponsrad"av Gant så är kanske inte roligare än så.TV4: vad sportar Ernst ser ut som en sinn med nato
Tänkte mest om den tagits upp i tråden, Brorsan äger även en 18karat DDDen klockan har tagits upp flera gånger i intervjuer och podcasts men ja, det är en helguldssub han fått av brorsan över en middag. Fredrik Eklund kör helgulds GMT nu tror jag. Urtavlan är grön iaf...
Edit:Det är väl en Sjöö Sandström som Petter bär här va?
Sponsrad?
/j
Tänkte mest om den tagits upp i tråden, Brorsan äger även en 18karat DD
Den klockan har tagits upp flera gånger i intervjuer och podcasts men ja, det är en helguldssub han fått av brorsan över en middag. Fredrik Eklund kör helgulds GMT nu tror jag. Urtavlan är grön iaf...
Hörde/läste nånstans att Fredrik gav subben med blå tavla till Sigge för att han ville ha en med svart tavla (bär den även i ett flertal avsnitt av hans mäklarsåpa)