Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Carl Philip - Breitling Emergency
Här med vad som ser ut att vara en Hublot?
Fyfasiken!Carl Philip - Breitling Emergency
Han är en borde skaffa ett dressur..
Fråga mig inte varför jag känner till deb här artikeln:
http://svenskdam.se/2011/02/tidlost-carl-philip-prinsen-har-designat-sin-egen-klocka/
I det här fallet är 'designar' minst sagt en överdrift. Även om han är 'designprinsen'.
Asball med emergency! Slår ju alla tråkiga dressur med hästlängder. Hade han haft en 60-tals omega seamaster hade jag blivit republikan!
Ja, det ser onekligen ut att vara en Santos. Tycker de är grymma. Stiligt av PG.Pehr G Gyllenhammar ser ut att använda en cartier santos, på höger arm.
Fråga mig inte varför jag känner till deb här artikeln:
http://svenskdam.se/2011/02/tidlost-carl-philip-prinsen-har-designat-sin-egen-klocka/
I det här fallet är 'designar' minst sagt en överdrift. Även om han är 'designprinsen'.
Vad menas med:
"Carl Philips lyckotal är 13 – han är ju född den 13 maj – så istället för en vanlig sekundvisare har han siffran 13 som anger tiden."
Är det jag eller Svensk Damtidning som inte hänger med?
Vad menas med:
"Carl Philips lyckotal är 13 – han är ju född den 13 maj – så istället för en vanlig sekundvisare har han siffran 13 som anger tiden."
Är det jag eller Svensk Damtidning som inte hänger med?
Är de inte en "james bond-visare" då, men istället för 007 så 13?
Pg var och åt hos oss idag, har körde tanken på ena armen och vad som såg ut att vara datejust på andra
Dogge doggelite var också här och körde även han dubbelt. Såg ut att vara sportrollar
PG vill väl ha dubbla tidszoner vettu, bara fattiga jönsar kör en gmt-klocka i stället för två dyraFörstår inte varför man kör dubbelt för...
PG vill väl ha dubbla tidszoner vettu, bara fattiga jönsar kör en gmt-klocka i stället för två dyra
PG vill väl ha dubbla tidszoner vettu, bara fattiga jönsar kör en gmt-klocka i stället för två dyra
Har vi rett ut vad Stefan Löfven har för klocka? Är det en prenumerationspremie från LOs medlemstidning? Eller en Patek?
<snip>
Förmodligen en Marina Militaire, eller en direkt fake. Kanske mer önsketänkande än sanning dock. Kan säkert köra valfri FestinaIngen som vet eller ser vad vår kanske nästa statsminister har på armen?
Johan Segui tillsammans med någon trevlig snubbe efter AIK-MFF ikväll. Någon som kan se vad Johan bär för klocka?
Johan Segui tillsammans med någon trevlig snubbe efter AIK-MFF ikväll. Någon som kan se vad Johan bär för klocka?
Jag vill INTE starta någon fotbollsdiskussion.