• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Carl Philip - Breitling Emergency

Carl-Philip B1.jpg
Carl-Philip B2.jpg
Carl-Philip B3.jpg
Carl-Philip B4.jpg

Här med vad som ser ut att vara en Hublot?
Carl-Philip H1.jpg

Carl-Philip H2.jpg

Carl-Philip H3.jpg

Carl-Philip H4.jpg

Grytlocket, förlåt Hubloten var ju hemsk. Emergencyn gjorde sig rätt bra ändå. Daytonan är ju inget dressur det heller.

Asball med emergency! Slår ju alla tråkiga dressur med hästlängder. Hade han haft en 60-tals omega seamaster hade jag blivit republikan!

• Like
Reactions: UNO
Fråga mig inte varför jag känner till deb här artikeln:

http://svenskdam.se/2011/02/tidlost-carl-philip-prinsen-har-designat-sin-egen-klocka/

I det här fallet är 'designar' minst sagt en överdrift. Även om han är 'designprinsen'.

Vad menas med:
"Carl Philips lyckotal är 13 – han är ju född den 13 maj – så istället för en vanlig sekundvisare har han siffran 13 som anger tiden."

Är det jag eller Svensk Damtidning som inte hänger med?:blackeye:

Vad menas med:
"Carl Philips lyckotal är 13 – han är ju född den 13 maj – så istället för en vanlig sekundvisare har han siffran 13 som anger tiden."

Är det jag eller Svensk Damtidning som inte hänger med?:blackeye:

Är det inte någon form av sub-sekund på den där? Och talet 13 står i sub dialen, typ?

Och flr stt svara på din fråga: det är 'journalisten' som inte hänger med! :D

Pg var och åt hos oss idag, har körde tanken på ena armen och vad som såg ut att vara datejust på andra
Dogge doggelite var också här och körde även han dubbelt. Såg ut att vara sportrollar

Johan Segui tillsammans med någon trevlig snubbe efter AIK-MFF ikväll. Någon som kan se vad Johan bär för klocka?

Jag vill INTE starta någon fotbollsdiskussion.
10723865_402638786565631_1027937437_n.jpg

Tillbaka
Topp