• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Efter att ha sett slutet på boaorms-räddningen, så tyckte jag mig se Linda Lindorff bära en Omega SMP 2254 (alt quartzen) när hon hjälper djuren. Svårt att se dock efter halvbra bildgoogling, men jag har en själv.

// martin
Stämmer nog bra, från hennes instagram:
image.jpg

Och här med en GMT Root Beer, älskar att hon hashtagga Rolexvintage :hungry:
image.jpg
image.jpg

Har länge undrat var Henke lundqvist har på armen på några bilder jag sett.

Tyvärr så har jag aldrig hittat något riktigt tydlig bild.
11.jpg

Vet ej om det konstaterats tidigare men Chris O'Neill har tydligen en vintage Daytona. http://cafe.se/kolla-sa-dyr-ar-chris-oneill-lyxiga-vintageklocka/

Men alltså va fan - Johan Hurtig - göra en jättegrej av det där och som att du är den som upptäckt det. Har ju varit välkänt länge, synts i alla möjliga sammanhang och det där är ju långt ifrån hans finaste pjäs (även om just den han hade vid besöket i Gävle enligt ryktet har koppling till KS och tidigare ägdes av en forummedlem). Hans PN figurerade ju friskt i 'året med kungafamiljen' på SVT t.ex. Hans Smurf har synts flitigt tidigare.

...men jag håller iof. med: hans klocksamling gör honom betydligt mer sympatisk. Det och att han alltid ser bakfull ut.

hungoverchris.tumblr.com/

• Like
Reactions: Zed
Men alltså va fan - Johan Hurtig - göra en jättegrej av det där och som att du är den som upptäckt det. Har ju varit välkänt länge, synts i alla möjliga sammanhang och det där är ju långt ifrån hans finaste pjäs (även om just den han hade vid besöket i Gävle enligt ryktet har koppling till KS och tidigare ägdes av en forummedlem). Hans PN figurerade ju friskt i 'året med kungafamiljen' på SVT t.ex. Hans Smurf har synts flitigt tidigare.

...men jag håller iof. med: hans klocksamling gör honom betydligt mer sympatisk. Det och att han alltid ser bakfull ut.

Haha, den där Tumblr-länken var ju obetalbar! :)

Kan Chris inte bli klock-prinsen? Frånochmednu! Tumblern var asbra!

Tillbaka
Topp