CLT
Guld
Bra smak!Den här?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra smak!Den här?
FelpostSåg inte ut som det. Mer pilotstuk men inget jag kände igen. Kan försöka få tag i bild imorgon.
Då var det dags igenom Apansson. Etuhu Dickson med ny klocka. Guld- Hublot med vit urtavla senast. Vad bär han nu? Fortfarande Hublot?
Härligt jag och Rheborg har samma smak!
Tack! Nej ovanlig modell, var egentligen ute efter en iwc pilot men denna satt så mycket bättre på handleden sen tackar man ju aldrig nej till ett el primero verk!Aldrig sett den innan - jäkligt fin!
Då var det dags igenom Apansson. Etuhu Dickson med ny klocka. Guld- Hublot med vit urtavla senast. Vad bär han nu? Fortfarande Hublot?
Skulle förvåna mig om det var krimskrams, tror den grabben har råd... Sen verkar han rätt jordnära också, trodde han skulle vara stöddig när han kom men så var det inte!Är den äkta eller är det krimskrams?
Apropå "SPARKA SLÅ" så såg de ut såhär i lördags.SHEF-DICKSON! SPARKA SLÅ
Vet inte om det tagits upp men såg vår Prins Carl Philip på lunchen häromdagen. Han hade en stor klocka som gick i svart. Skulle tippa att det är en Hublot Big Bang. Den såg lite för stor ut på honom...
Men andra kanske vet bättre här?
Nej, det var inte den. Svart armband. Gummi kanske. Inte stål i alla fall och klockan var svart.
Haha ja så är det nog.
Läste först ditt namn som Aquatrasten. Trodde att Aquaracer2 och k0ltrasten hade smält ihop till någon sorts supervarelse.
Gör reklam för Colorama..... Skulle kunna vara Rolex...
Fler som skulle ha köpt en klocka för slanten?
Såklart!Fler som skulle ha köpt en klocka för slanten?