Air-King eller en Explorer?
AK har inget datumExplorer brukar väl ha siffror på tavlan, så skulle tippa på en Air-King med index i guld.
Ser snarare ut som datejust 16200 eller kanske en Date
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Air-King eller en Explorer?
AK har inget datumExplorer brukar väl ha siffror på tavlan, så skulle tippa på en Air-King med index i guld.
Va?AK har inget datum
Ser snarare ut som datejust 16200 eller kanske en Date
My bad. Har missat att AK fanns med datum
Steffo bär nu PP nautilus hos Renée på 4an.
/j
Steffo bär nu PP nautilus hos Renée på 4an.
/j
Ja, visst är man avis.
Vad rockar Parnevik för klocka på Skavlan just nu?
Skit i det, Skavlan rockar ju vad som ser ut att vara en Calatrava.Vad rockar Parnevik för klocka på Skavlan just nu? Är det en submariner guld?
Nån som vet vad Johanna Ojala i Vinterstudion har för för något stort silverfärgat?
Vad har Amanda Forzlöw (känd bloggar)? Är det en daytona? Tycker Kronografen ser konstig ut men är ingen expert...
Fejkrolle?
"Passade på att köpa mig en liten klocka när vi var i Dubai. Eller aa en och en.. 3 hehe. Blev lite fattig så lever numera på nudlar, men det är lugnt. När jag sitter och sörplar i mig nudlar tittar jag ner på min arm och ler brett."
Det går bra för bloggarna...
Fejkrolle?
"Passade på att köpa mig en liten klocka när vi var i Dubai. Eller aa en och en.. 3 hehe. Blev lite fattig så lever numera på nudlar, men det är lugnt. När jag sitter och sörplar i mig nudlar tittar jag ner på min arm och ler brett."
Det går bra för bloggarna...
Hon byter upp sig iaf...
Dock kanske vi ska diskutera hur väl hon passar in i "Kända svenskars klockor". Känd? Nja...
Jo sant, mer känd hos tjejer i åldern 14-23 typ. Tänkte bara att experterna visste mer än mig, kändes onödigt att starta en ny tråd
Alltså, den ÄR fejk. Fel enheter i registren, någon?