• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kända svenskars klockor

AK har inget datum

Ser snarare ut som datejust 16200 eller kanske en Date
Va?
image.jpg
 
Vad har Amanda Forzlöw (känd bloggar)? Är det en daytona? Tycker Kronografen ser konstig ut men är ingen expert...
image.jpg


Fejkrolle?

"Passade på att köpa mig en liten klocka när vi var i Dubai. Eller aa en och en.. 3 hehe. Blev lite fattig så lever numera på nudlar, men det är lugnt. När jag sitter och sörplar i mig nudlar tittar jag ner på min arm och ler brett."

Det går bra för bloggarna...
 
Fejkrolle?

"Passade på att köpa mig en liten klocka när vi var i Dubai. Eller aa en och en.. 3 hehe. Blev lite fattig så lever numera på nudlar, men det är lugnt. När jag sitter och sörplar i mig nudlar tittar jag ner på min arm och ler brett."

Det går bra för bloggarna...

Om du kan zooma in på kronograftavlorna tycker jag de ser konstiga ut, men som sagt är bara nybörjare..
 
Fejkrolle?

"Passade på att köpa mig en liten klocka när vi var i Dubai. Eller aa en och en.. 3 hehe. Blev lite fattig så lever numera på nudlar, men det är lugnt. När jag sitter och sörplar i mig nudlar tittar jag ner på min arm och ler brett."

Det går bra för bloggarna...

AF.jpg


Lite tidigare i bloggen:
"Staplade just in på hotellet med en matkasse i högsta hugg. Har varit på Supermarket och köpt de viktigaste, nudlar, dricka, lite frukt, shampo och balsam. Vad gick detta lilla småköp på? I Sverige hade de väll legat på 90 kr. Vad kosta de här? Jo, 430 kr. Herregud jag kommer bli ruinerad här nere, bäst att jag hittar någon rik oljeshejk här.."

Mina pengar är på en fejkrolle. Steget från MK till en isad Daytona är ganska stort.

Dessutom kanske vi ska diskutera hur väl hon passar in i "Kända svenskars klockor". Känd? Nja...
 
Tillbaka
Topp