Rojalisten
Silver
På hennes instagram finns fler bilder på andra. Uppenbart fejk. Familjen är dock stenrik så kan inte förstå grejen varför hon inte köper en äkta bara...
Stenrik familj går aldrig och fläääsha med, ens egna framgångar som räknas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På hennes instagram finns fler bilder på andra. Uppenbart fejk. Familjen är dock stenrik så kan inte förstå grejen varför hon inte köper en äkta bara...
Helt sant. Tror dock att det går helt ok för henne och hennes blogg. Men pappan har ju betalt kläderna och allt som gör att hennes blogg blir intressant för massa brudar..Stenrik familj går aldrig och fläääsha med, ens egna framgångar som räknas![]()

Jag är inte alls bra på se sånt här heller. Men "daytona " ser man på de tre Kronografvisarna att något inte står rätt till...Jag är så dåligt på detta. Vilka tells ser du? Det enda jag tänker på vid första anblicken är siffrorna på bezeln som ser lite fel ut...
Från hennes gamla blogg...
![]()
Alltså den där tumnageln. Ser ju helt sjukt ut!

Melin kom precis hem från Thailand. Kanske köpt där? Är det Batong-Jonas bredvid?Melin och kollega. Riktigt fräscha rollar
Tror dock han hade den innan han åkte dit. Om jag inte är helt ute och cyklar tror jag han fick den av Camilla Läckberg, så det är nog äkta varaMelin kom precis hem från Thailand. Kanske köpt där?
Melins är nog äkta.Tror dock han hade den innan han åkte dit. Om jag inte är helt ute och cyklar tror jag han fick den av Camilla Läckberg, så det är nog äkta vara
Helt sant. Tror dock att det går helt ok för henne och hennes blogg. Men pappan har ju betalt kläderna och allt som gör att hennes blogg blir intressant för massa brudar..![]()
Fejk, zoomar man in ser man att högra subdailen har två visare, sen tror jag inte rolex skulle släppa ut en så tafflig tavla.Vad har Amanda Forzlöw (känd bloggar)? Är det en daytona? Tycker Kronografen ser konstig ut men är ingen expert...![]()
Nej inte direkt, det var tjejen min som tyckte det var så coolt att hon hade 2 st "rolex". Jag betvivlade dock detta och kollade upp detOch för vissa pojkar tydligen...
Holknekt hade vad som föreföll vara en guldhubbe på vitt gummi på tvn igår.
Jo men vad hade Rehborg? Omega?Schyffert rockar Sub i "Alla är fotografer"
![]()
![]()
Såg inte ut som det. Mer pilotstuk men inget jag kände igen. Kan försöka få tag i bild imorgon.Jo men vad hade Rehborg? Omega?
Tyckte också det först. Men kronografknapparna tyckte jag var lite lik de som är på typ Aqua Terra chrono..Såg inte ut som det. Mer pilotstuk men inget jag kände igen. Kan försöka få tag i bild imorgon.
Tyckte också det först. Men kronografknapparna tyckte jag var lite lik de som är på typ Aqua Terra chrono..
Här är Rheborg. Likt en AT Chrono men vad jag vet är det inga romerska siffror på den? Någon som kan identifiera?
![]()
![]()
Benägen att hålla med..Det är väl inte romerska siffror på hans klocka heller? Men någon AT är det nog inte i vilket fall![]()
Det är väl inte romerska siffror på hans klocka heller? Men någon AT är det nog inte i vilket fall![]()
Det kan fanimej stämma!!!Den här?
![]()
Vad sportar Notch? http://onforb.es/1DDlSSB