Limpas
Silver
Jo, det var det nog det där ser dock inte ut som en Gant tycker jag.Var det inte Gant?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, det var det nog det där ser dock inte ut som en Gant tycker jag.Var det inte Gant?
Har för mig att han var/är sponsrad av något mindre roligt märke men kommer tyvärr inte ihåg vad det var.
Ja den där är det ju helt klart Synd att han inte kan bära något roligareJo det är gant. Han kör flera varianter
Av denna tror jag det är
Han har säkert gjort den själv...Vad är det för klocka Ernst sportar i den här midsommarbilden?
Visst har väl Steffo en PP Nautilus på handleden?
Nytt samarbete på gång? (Ja, jag följer även Anna Brolin )

Någon som kan plocka vilken klocka Kalle Zackari Wahlström har? Tänkte att det kanske kan vara en Traser men är ytterst osäker.
Det är han värd.Ser ut som en presidentlänk och en datumbubbla. Det luktar DD
Har för mig att han har Gant-spons.Vad sportar Ernst ?
Vad sportar Ernst ?
Har för mig att han har Gant-spons.
+1Ni behöver inte gå längre än högst upp på sidan för att få svar
Ja där ser man, läser man inte tråden så går det som det gårHar för mig att han har Gant-spons.
På väg till jobbet idag mötte jag en rätt känd svensk. Tror han har råd med i princip vilken klocka som helst, kanske därför han kom naken, endast iklädd sin Porsche 918 Spyder ;-D
Exakt!Är det Zlatan eller?
Har för mig att PSG är partners med Hublot. skulle inte förvåna mig om Zlatan bara rockade deras klockorPå väg till jobbet idag mötte jag en rätt känd svensk. Tror han har råd med i princip vilken klocka som helst, kanske därför han kom naken, endast iklädd sin Porsche 918 Spyder ;-D
"Det är bara Zlatan, utan klocka, som platsar i en tråd om klockor." - gammalt djungelordspråk.På väg till jobbet idag mötte jag en rätt känd svensk. Tror han har råd med i princip vilken klocka som helst, kanske därför han kom naken, endast iklädd sin Porsche 918 Spyder ;-D
Hmmm ja kanske det. Men idag hade han i vart fall ingen på sig. Kan det vara för att han skulle köpa sig en ny?Har för mig att PSG är partners med Hublot. skulle inte förvåna mig om Zlatan bara rockade deras klockor
http://www.fotbollskanalen.se/franska-ligan/psg-bossen-belonade-spelarna---med-varsin-lyxklocka/Har för mig att PSG är partners med Hublot. skulle inte förvåna mig om Zlatan bara rockade deras klockor
Har för mig att PSG är partners med Hublot. skulle inte förvåna mig om Zlatan bara rockade deras klockor
Eller vad han inte vill...Zlatan bär vad han vill
Eller vad han inte vill...
Inte fel att åka Bmw heller!På väg till jobbet idag mötte jag en rätt känd svensk. Tror han har råd med i princip vilken klocka som helst, kanske därför han kom naken, endast iklädd sin Porsche 918 Spyder ;-D