Det vete håken men han klär grymt i gråsprängt hår !Vad rockar Henrik Schyffert? Sub?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det vete håken men han klär grymt i gråsprängt hår !Vad rockar Henrik Schyffert? Sub?
JassåDet vete håken men han klär grymt i gråsprängt hår !
Jomenvisst så att ee !
sosseVad rockar Henrik Schyffert? Sub?
Mycket bättre bild. Vilket par (klockor alltså)Jag screen-shootade en parbild. O’Neill kör sin Big Red dagen till ära.
Sjukt svårt att se, men får lite JLC-vibbar. Bara jag?
Markus "notch" Persson
Har någon en aning om vad det är för nån? Taskig bild I know..
Han är ju sosse. Är det en svordom? Något fult? Någon vedervärdigt? Skamligt?Damn it, håll politik utanför detta trevliga forum !
I ett klockforum är det ett icke-samtalsämneHan är ju sosse. Är det en svordom? Något fult? Någon vedervärdigt? Skamligt?
Markus "notch" Persson
Har någon en aning om vad det är för nån? Taskig bild I know..
Om han bor i Hollywoods dyraste villa(tror jag att det är), kan han inte köra runt i volvo 740. Viss standard måste man haGrym instagram. Hans senaste inlägg "woke up in a new Bugatti". Fasen va nice, har han köpt en Bugatti nu?
Vad är det för klocka Heaton har? Det måste väl vara en Rolex Sub 116613/16613?
För er som inte vet vem Heaton är så är han en av de största inom svensk E-sport
Andreas Weinås på King Magazine och Manolo har en Patek. Vet inte om han klassas som kändis.
Andreas Weinås på King Magazine och Manolo har en Patek. Vet inte om han klassas som kändis.
Jag vet men jag hittade en bild med PPn därför jag lade ut den.Han har lite mer också...
Vad är det för klocka Heaton har? Det måste väl vara en Rolex Sub 116613/16613?
För er som inte vet vem Heaton är så är han en av de största inom svensk E-sport
Haha, barndomsidolen!
Kul att våra intressen har sammanlänkats även på senare år.
Lite folkbildning:
Aa tänkte samma sak. Men Tag Heuer har vaknat upp på senare tid och är lite överallt med sitt varumärke. Allt från Formel 1 till hockey & fotboll. De verkar ha lärt sig av större aktörer på marknaden som exempelvis Rolex & Omega att "Syns man så finns man" Synd bara att de inte gör några roligare klockor för de...Kul för Lundqvist att han får den uppmärksamheten. Synd att han inte blev kontrakterad av ett lite roligare märke bara.
Haha, barndomsidolen!
Kul att våra intressen har sammanlänkats även på senare år.
Lite folkbildning:
Potti har ju sopat hem en jävla massa pengar på poker också.Haha åh, minnen! även potti sportar ju en TT sub