Är det en longines heritage 35mm hon bär?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det ser ut så tycker jag.Är det en longines heritage 35mm hon bär?
Jag är iofs mer imponerad av hatten men klockan är nog en Panerai.Inte så svensk men väldigt känd. Min uppmärksamma son (4 år vis) frågade mig vad det var för sorts klocka.
Panerai?
Känns som om den klockan nog är en present. Borde inte hon köra ett ur i ädelmetall från Cartier, Rolex, AP eller Patek med de pengarna hon lär dragit in genom årenDet ser ut så tycker jag.
Intresset är kanske inte så stort så att hon är villig att lägga de pengarna på en tidvisare?Känns som om den klockan nog är en present. Borde inte hon köra ett ur i ädelmetall från Cartier, Rolex, AP eller Patek med de pengarna hon lär dragit in genom åren
Men en Longines i heldguld för 40k inte tyder på någon form av intresse för fina smycken?Intresset är kanske inte så stort så att hon är villig att lägga de pengarna på en tidvisare?
Inte om det är en present som du misstänkteMen en Longines i heldguld för 40k inte tyder på någon form av intresse för fina smycken?
Han brukar sporta en Panerai.Någon som såg Hellenius Hörna med Johan Rehborg och såg vad han sportade för något? Hittade ingen sekvens där jag kunde print screena en bra bild
Han brukar sporta en Panerai.
Vissa gillar Rolex. Andra gillar Patek. Vissa gillar gubbar i grått hår...
Sant. Tusan, vi skulle behöva någon i hennes bekantskapskrets som kan kommentera kring dettaInte om det är en present som du misstänkte
Någon som såg Hellenius Hörna med Johan Rehborg och såg vad han sportade för något? Hittade ingen sekvens där jag kunde print screena en bra bild
Inte igår Såg ut att vara något åt Iwc big pilot hållet. Dock var den alldeles för liten för det
...eller så har hon bra smak och väljer att inte låtsas att hon är en fotbollsspelareKänns som om den klockan nog är en present. Borde inte hon köra ett ur i ädelmetall från Cartier, Rolex, AP eller Patek med de pengarna hon lär dragit in genom åren
Hehe, men släpp AP ur ekvationen. Jag tycker bara Longines känns som ett märkligt var för henne (inget illa om modellen för den är faktiskt snygg), dock så hade jag spontant trott att hon skulle valt ett märke med högre status....eller så har hon bra smak och väljer att inte låtsas att hon är en fotbollsspelare
"Sök, så skall ni finna" rakt från bibeln
Också en väl beprövad teknik. Kan dock inte leverera något roligt citat där. Bra smak har Rehborg iafEller så frågar jag min fråga och hoppas att någon har koll, vilket @krämbulle hade.
Håller helt och hållet med!Också en väl beprövad teknik. Kan dock inte leverera något roligt citat där. Bra smak har Rehborg iaf
Sant. Men det kan ju vara så att hon har så pass bra koll att hon inte går på statusHehe, men släpp AP ur ekvationen. Jag tycker bara Longines känns som ett märkligt var för henne (inget illa om modellen för den är faktiskt snygg), dock så hade jag spontant trott att hon skulle valt ett märke med högre status.
Fast om man har den kollen, hade man köpt den modellen i guld?Sant. Men det kan ju vara så att hon har så pass bra koll att hon inte går på status
Det ser onekligen ut som det, tycker att jag skymtar en bubbla på glaset.Vad sportar Uffe på den här bilden? Vet ju att han ofta kör Datejust, kan detta vare en med slät bezel? Har inga glasögon på mig idag...
"... och får jag inte dricka bärs och röka på bilden tänker jag inte va med!"