• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Moorflax

Patek
2-Faktor
Har tyvärr inget bildbevis men i morse lyssnade jag på Värvet (podsändning) där Jerry Williams blev intervjuad.
- snygg klocka! /programledaren
- Ja den är ok. /Jerka
- Rolex är det minsann, och i guld!
- Ja, jag fick den av mina kompisar. Det bästa är att man kan bada med den.
- Badar du ofta?
- Nä

C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_jerka1.jpg

Jerka är kung, så är det bara.
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Har tyvärr inget bildbevis men i morse lyssnade jag på Värvet (podsändning) där Jerry Williams blev intervjuad.
- snygg klocka! /programledaren
- Ja den är ok. /Jerka
- Rolex är det minsann, och i guld!
- Ja, jag fick den av mina kompisar. Det bästa är att man kan bada med den.
- Badar du ofta?
- Nä

C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_jerka1.jpg

Jerka är kung, så är det bara.
Andra gången jag hör Triumf kommentera Rolex. Även på Erik Saade, som sportade en Deep sea.

Kul om han är intresserad!
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Andra gången jag hör Triumf kommentera Rolex. Även på Erik Saade, som sportade en Deep sea.

Kul om han är intresserad!

...och med Mauro Scocco. Han hade en gammal Submariner med band från en oerhört sympatisk forumsponsor.
Triumf själv har enligt sitt instagram en 5513 själv. Ger intrycket av att vara ordentligt klockintresserad.

För övrigt blev jag en smula förvånad över Williams klockval. Om man lyssnar på intervjun så verkar han ha väldigt röda åsikter så en guldrolle blir ju lite speciellt då...
 
Topp