Det är antennen som man skruvar ut "in case of emergency".Vad gör den stora kronan under klockan??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är antennen som man skruvar ut "in case of emergency".Vad gör den stora kronan under klockan??
Vad gör den då? Skickar ut SOS?Det är antennen som man skruvar ut "in case of emergency".
Yes.Vad gör den då? Skickar ut SOS?
HahahahahahaDavid Batra, Submariner
Hahahah sjukt kul!Hahahahahaha
Helt sjukt kul. Jag bara stanna upp i affären och bara garvade rakt utHahahah sjukt kul!
Hahaha!David Batra, Submariner
Du har rätt, lurad
David Batra, Submariner
Jag vill inte verka dryg eller något, men tror bestämt Eklund kör en 116618LNEklund kör 16618, klass!
Vill inte heller verka dryg, men du har fel och @Samps har rätt.Jag vill inte verka dryg eller något, men tror bestämt Eklund kör en 116618LN
David Batra, Submariner
EpisktVill inte heller verka dryg, men du har fel och @Samps har rätt.
Satt och letade recept i en kokbok från Glenn Strömberg, visade sig att han inte bara har klass som kommentator
Datejust TT (felvänd som Wikingsson)
Rättvänd Daytona
Fake ja.Är det bilden som luras eller är Glenns Daytona jäkligt skelögd? Legit?
Fake ja.
Markus "notch" Persson
Har någon en aning om vad det är för nån? Taskig bild I know..
DSSDÄr det så att Eric S klickar sub/sea-dweller eller har han båda? Tycker boetten ser "tjockare" ut på första bilden, möjligt att det är vinkeln som gör det.
Det är en bra pjäs det där, verkar vara svår att gömma under manschetten
ser ut som en breitling men ref har jag ingen aning omNågon som vet vad Ravelli vaskade fram för klocka när han vaktade buren i USA?
Vet att hela landslaget och ledare fick varsin Breitling i present efter VM bronset, så det kan mycket väl stämma.ser ut som en breitling men ref har jag ingen aning om