Hur vet du att den är fake?..och en fake-GMT.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur vet du att den är fake?..och en fake-GMT.
Hur vet du att den är fake?
Jaså. För han, Tim?, verkade ju faktiskt ha lite pengar till skillnad från de andra! Där ser man! Skönt!Hans klockor har avhandlats i en annan tråd (Klockor i filmer/serier tror jag) och där konstaterats vara fake, åtminstone hans GMTs. Detta utifrån bilder som han själv lagt upp på sin instagram.
Helt rätt, om någon ska köra Daytona då är det Kenny!Såg i tidningen att Kenny Bräck fyllde 50 och har en Daytona.
Peter Forsberg sportar en Breitling i mästarnas mästare. Såg ut som en Super Avenger!
Han blir bara mer och mer lik sin farsa. Dags att raka av skägget!
Ha ha jag såg den där jag också! Men jag ville inte erkänna här på klocksnack att jag läser DN...
Han har skiftat mellan två under seriens gång. Billiga dykare, typ äldre Citizen eller nåt. (inte säker)Vad har Kalle Zackari Wahlström?
Ja, han är väl GöteborgareVad har Mannerström på armen? Breitling?
Han har kört någon traser innan tror jag.Vad har Kalle Zackari Wahlström?
vad har anders öfergår för klocka arga snickaren
Ja, han är väl Göteborgare
Favorit i repris!Patrik Engellau, Royal Oak i guld.
Oj, har någon postat exakt samma bild tidigare? Aja, om så är fallet får han vara värd detFavorit i repris!
Alltid undrat jag också. Någon som vet?
Stiligt värre, men vad hände på slutet riktigt med Seamaster som astronautklocka?Läste det här om Sven-Bertil T i gårdagens Kvällsposten.