• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Läste det här om Sven-Bertil T i gårdagens Kvällsposten.

WP_20160328_002.jpg

Härlig anti-nyhet, kan inte funnits mycket annat att skriva om :)
 
Min blåtavlade DJ hade ett grymt GW-häng som funkade på alla närvarande när vi hade Malmö-gtg för en månad sen. :)
Trevligt trevligt! Det är en utmärkt funktion om många personer ska ha klockan på sig, t.ex. som du nämner vid GTG:er och liknande, men desvärre tvivlar jag på att GW gör mycket sådant... :):D
 
Nån som kikar på Mästarnas Mästare?
Ser ut som att Niklas Jihde kör på en Armani :p Går väl hand i hand med hans Diesel-brillor.
snapshot.jpg

Att Foppa kör Breitling hade nån lagt upp tidigare i tråden. Kan dock inte få någon bra bild på vad Jörgen Persson kör för något, nån som vet?
 
Nån som kikar på Mästarnas Mästare?
Ser ut som att Niklas Jihde kör på en Armani :p Går väl hand i hand med hans Diesel-brillor.
snapshot.jpg

Att Foppa kör Breitling hade nån lagt upp tidigare i tråden. Kan dock inte få någon bra bild på vad Jörgen Persson kör för något, nån som vet?

Jörgen tror jag har en DJ.
 
Tillbaka
Topp