Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med GW:s bilhandlarhäng då eller?Taubes Cellini till fint och GW:s Datejust till vardags. Det vore nåt det
Absolut! Eller nä, man får nog korta länken en dec eller så.Med GW:s bilhandlarhäng då eller?
Tror nästan att en decimeter skulle vara det som skulle behöva plockas ur länken, så sant som det var sagt!Absolut! Eller nä, man får nog korta länken en dec eller så.
Läste det här om Sven-Bertil T i gårdagens Kvällsposten.
Konstigt att inte Aftonbladet hakat på en sån kioskvältare.Härlig anti-nyhet, kan inte funnits mycket annat att skriva om
Min blåtavlade DJ hade ett grymt GW-häng som funkade på alla närvarande när vi hade Malmö-gtg för en månad sen.Tror nästan att en decimeter skulle vara det som skulle behöva plockas ur länken, så sant som det var sagt!
Trevligt trevligt! Det är en utmärkt funktion om många personer ska ha klockan på sig, t.ex. som du nämner vid GTG:er och liknande, men desvärre tvivlar jag på att GW gör mycket sådant...Min blåtavlade DJ hade ett grymt GW-häng som funkade på alla närvarande när vi hade Malmö-gtg för en månad sen.
Han kanske inte fått frågan?Trevligt trevligt! Det är en utmärkt funktion om många personer ska ha klockan på sig, t.ex. som du nämner vid GTG:er och liknande, men desvärre tvivlar jag på att GW gör mycket sådant...
Vi får hitta någon som känner honom och bjuda in honom på GTG om klockor och kriminologi...Han kanske inte fått frågan?
Eller den där "Jaguar"-parfymaren... Nästan så vi borde starta en insamling till en gammal DJ?Stiligt värre, men vad hände på slutet riktigt med Seamaster som astronautklocka?
Konstigt att inte Aftonbladet hakat på en sån kioskvältare.
De har väl inte ens skrivit om Löfvens nya Longines än? Är det ingen på forumet som tipsat och fått en trisslott? Jag hittar inte ens tråden, är den raderad?Härlig anti-nyhet, kan inte funnits mycket annat att skriva om
Konstigt att inte Aftonbladet hakat på en sån kioskvältare.
Så dålig koll som journalisterna har borde de kanske få en klocklektion av KS först...Eller den där "Jaguar"-parfymaren... Nästan så vi borde starta en insamling till en gammal DJ?
Var väl i kända svenskars klockor...De har väl inte ens skrivit om Löfvens nya Longines än? Är det ingen på forumet som tipsat och fått en trisslott? Jag hittar inte ens tråden, är den raderad?
Tror faktiskt den tråden blev flyttad till lifestyle..Var väl i kända svenskars klockor...
Logiskt, han verkar ju ta uppdraget som en livsstil...Tror faktiskt den tråden blev flyttad till lifestyle..
Stämmer, men det var rätt länge sedan det var en nyhetKung Henrik har tydligen blivit ambassadör för Tag Heuer,
Fick den hör rackaren häromdagen.
94110. Magiskt!
Glassen har fått hybris.......fast SÅ känd är du inte. Fin, men inte känd.
Jaaaaaja....fast SÅ känd är du inte. Fin, men inte känd.
Nån som kikar på Mästarnas Mästare?
Ser ut som att Niklas Jihde kör på en Armani Går väl hand i hand med hans Diesel-brillor.
Att Foppa kör Breitling hade nån lagt upp tidigare i tråden. Kan dock inte få någon bra bild på vad Jörgen Persson kör för något, nån som vet?
Min lilla kunskap till trots så gissade jag på något sånt, har sett ett par gånger att hans klocka har det där lilla upphöjda datumfönstretJörgen tror jag har en DJ.
Sedär ja! Spot on.Robert Gustavssons rykte som snåljåp sitter säkert. DW på armen.
Inte för att jag vill utlösa en vild DW-debatt, men det kunde ju varit värre? Random DW-klon från Ur & Penn, till exempel? Eller Armani, Boss, rent av Diesel?Robert Gustavssons rykte som snåljåp sitter säkert. DW på armen.