Man
Silver
Kan det vara, men andra här kan nog svara bättre. Och Gry? Hon har nåt riktigt snyggt runt armen. En DJ av nåt slag?Är det en Day date Anders Timell har?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan det vara, men andra här kan nog svara bättre. Och Gry? Hon har nåt riktigt snyggt runt armen. En DJ av nåt slag?Är det en Day date Anders Timell har?
det måste ju vara en sådan här som Timell kör iaf.
http://www.rolex.com/watches/day-date/m118138-0003.html
Hur ser man att det där är en vitguldare och inte en vanlig stål?
tavlan är give away och den han bär på bilden är en i stål. Jag misstänker att han har flertalet Daytona's?Hur ser man att det där är en vitguldare och inte en vanlig stål?
Varför har han i så fall ett icke-original armband?Är det en Day date Anders Timell har?
Det ser man inte mer än när det är nyputsat eller nytt, då glänser vitguld mer. Jag har själv en klocka i stål och en vitguldsring som suttit några år och det syns ingen skillnad mer än att ringen har fler repor. Vitguld är mjukare än stål så det blir lättare repor i det. Vitguld gulnar och måste rodineras med jämna mellanrum precis som platina. Känslan av vitguld finns där ständigt och behöver aldrig putsas. Se mer http://sandberg.fi/sv/produktinformation/information-om-vitguld-rodinering-av-vitguld-och-platina/Hur ser man att det där är en vitguldare och inte en vanlig stål?
Varför har han i så fall ett icke-original armband?
De har nålat upp ärmarna vilket gör min tes än mer trovärdig, att dagens modeller för herrskjortor och kostymer är orangutanger.
Rätt lustigt när de gnäller på att kungligheter har klockor för 70K - 300K , vilket segment om inte "royalties" skulle annars ha dessa klockor?Helrätt val! Varför det finns jantelagskramande gnällspikar som ojar sig förstår jag inte, man tycker ju att de borde vara stolta över att prinsen har bra smak!
Amen brother! Man tycker ju även att just vårt kungahus är en av de största reklampelarna för landet Sverige och då tycker jag definitivt att vi kan kosta på att få dem att och vara individer med bra, hög och respektabel standard. Tror faktiskt inte att utländska dignitärer skulle uppskatta om Hans Majestät kom glidandes i parfymklockor och foppatofflor, även om den genomsnittlige VPK-väljaren säkerligen skulle föredra det. Nyckelordet tror jag är representation, och desvärre är det inte alla som förstår innebörden av det...Rätt lustigt när de gnäller på att kungligheter har klockor för 70K - 300K , vilket segment om inte "royalties" skulle annars ha dessa klockor?
Totalt meningslös VPK kritik.
Oscar ser ut att ha en 41mm Royal Oak chrono, Albin en Daytona 6263 om jag inte ser fel.Oscar Hiljemark och Albin Ekdal visar upp schyssta klockor i den nya "EM-Kostymen"
Oscar tycks ha en skeletterad AP, men vad är det Albin har runt handleden? Äldre daytona?
Mitt intryck var också att den på bilden var stål. Undrar vilken klocka de då syftar att han har för 300k. Verkar ju som att Nymans värderar den efter bilden i artikeln.tavlan är give away och den han bär på bilden är en i stål. Jag misstänker att han har flertalet Daytona's?
Ja. Han fick den i 50-årspresent. Klämde på den nyligen. Sa att den passade honom bra. Att den var gay. Och fin.Är det en Day date Anders Timell har?
Vid och bred definition av "känndis" ett gäng dusin fotbollsspelare. Typ Glenn hysen / 10Oscar ser ut att ha en 41mm Royal Oak chrono, Albin en Daytona 6263 om jag inte ser fel.
?Vid och bred definition av "känndis" ett gäng dusin fotbollsspelare. Typ Glenn hysen / 10
Odoya ?????? haha
Gillart starkt! Visar på avslappnad prins, downtown Abbey är en tv serie... Bra gjort CarlP!
Var det bara jag som såg Labero på Nyhetsmorgon med en Diesel? What the fuck??
Skulle nog påstå att man ser skillnad, precis som du ser skillnad på en chromad fälg och en blankpolerade rostfri.Det ser man inte mer än när det är nyputsat eller nytt, då glänser vitguld mer. Jag har själv en klocka i stål och en vitguldsring som suttit några år och det syns ingen skillnad mer än att ringen har fler repor. Vitguld är mjukare än stål så det blir lättare repor i det. Vitguld gulnar och måste rodineras med jämna mellanrum precis som platina. Känslan av vitguld finns där ständigt och behöver aldrig putsas. Se mer http://sandberg.fi/sv/produktinformation/information-om-vitguld-rodinering-av-vitguld-och-platina/
Det är stor skillnad på en kromad fälg och en rostfri och är inte jämförbart med likheten mellan stål och vitguld generellt, men eftersom vitguld inte är en ren ädelmetall kan den variera väldigt mycket beroende på legeringar och om den har en yta av rodiumpatinering. Nickel förbjöds i vitguld på åttiotalet, men köper du vitguld utomlands används det fortfarande. Det går inte att säga att vitguld ser ut si eller så.Skulle nog påstå att man ser skillnad, precis som du ser skillnad på en chromad fälg och en blankpolerade rostfri.
Han måste ju få plats med en liten vätt i klockan som förser honom med spelkort under föreställningarna
Precis!Han måste ju få plats med en liten vätt i klockan som förser honom med spelkort under föreställningarna
Vid och bred definition av "känndis" ett gäng dusin fotbollsspelare. Typ Glenn hysen / 10
Odoya ?????? haha