• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Tack, redan blivit informerad om hans storhet :)

My bad! inte ens fyra på bollen. Ber om ursäkt :)

Trodde ninja in pyjamas var tidernas bästa spelare!

Han är tränare för NiP som är ett väldigt bra lag idag.

När HeatoN spelade så var det främst Schroet Kommando(SK) som var bäst. Vida överlägset med speare som just Heaton, Potti, Ahl och Fisker. Sen kom även Spawn som var oerhört vass.

Kanske ingen kändis, men spottade Charlotte Pirellis man Anders Jensen på Carina Bergs program på kanal5 nyss med en PP Nautilus.
Såg inte vad Charlotte hade men på andra armen hade hon iaf. vad som såg ut som ett vitgulds Cartier love bracelet.
läste dom var goda för 100mill så det känns som dom kan ha några riktiga finingar i klocklådan :)

My bad! inte ens fyra på bollen. Ber om ursäkt :)

Han är tränare för NiP som är ett väldigt bra lag idag.

När HeatoN spelade så var det främst Schroet Kommando(SK) som var bäst. Vida överlägset med speare som just Heaton, Potti, Ahl och Fisker. Sen kom även Spawn som var oerhört vass.

Haha Spawn är min kusin! Han bar en Certina senast jag såg honom.

:D

Vet du om han spelar något alls längre? Jag har slutat följa e-sport på samma sätt sen jag själv la musen på hyllan och bara hobbyspelar. Han spelade ju på den tiden det inte fanns sådär mycket pengar i det tyvärr. Idag tjänar dom ju riktigt bra :)
Han spelar inte alls idag. Ja, mycket har ändrats på kort tid. Han har en hel del stories om turneringar i utlandet.Men på den tiden var det mer en tillfällig sysselsättning som kunde betala betala hyran typ...

Screenshot_2016-09-08-22-15-46.png
Screenshot_2016-09-08-22-15-29.png

Frågade han på Twitter för ungefär tre veckor sedan om det var en AP han bar runt handleden men han skrev att han önskade att det var en... så förmodligen inte en riktig utan en homage....om det ens finns pålitliga homages för AP!
Man ser AP-loggan ganska tydligt på instagram så i så fall kanske det är en fejk :dead:

Eller så vill han inte skylta med den på Twitter då den om riktigt lär vara värd en del (kan ju va så, förhoppningsvis :meh:). Eller så är den fake... :shifty:
Mycket möjligt, NIP har ju en rätt saftig värdering och Heaton är huvudägare så han är åtminstone god för rätt många sådana AP's trots att de kostar en slant.

Tillbaka
Topp