Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är med all säkerhet äkta! vad jag har läst så är HeatoN rätt intresserad utav klockor! förvåna dig inte om han hänger här i smygJag poängterade tidigare att jag frågat HeatoN på twitter gällande hans AP och han förnekade då och önskade att han hade en. Denna förhållandevis nya bild verkar tala emot honom. Någon som kan REF (om den är äkta dvs)?
Trevlig fredag!
AKB sportar någon form av mini-ur.
Är det inte en Jaeger Le Coultre Master Reveil? Har för mig att han äger en sådan.Nån som vet vad Alex Schulman har på armen?
Antar att det är Linda Lindorff.Rootbeer på programledaren i bonde söker fru (vet inte vad hon heter).
Mycket möjligt! Kul klockval hursomhelstAntar att det är Linda Lindorff.
Mycket möjligt! Kul klockval hursomhelst
Explorern har jag sett på henne i nåt naturprogram.Hon brukar även ha en Explorer och en Seamaster tror jag.
Hon brukar även ha en Explorer och en Seamaster tror jag.
Jo, men det är ju också ett enormt välkänt varumärke, inte konstigt om man hamnar där om man vill bränna någonstans mellan 30 000 och 100 000 på en klocka.Är det bara jag eller kan man ana en viss ängslighet bland de kända "att är du känd ska du ha en Rolex?"
Tycker det verkar vara Rolex till 95%?
Kul med folket som väljer något annat.
Jäklar vilket hököga, jag har inga linser för tillfället men hade annars inte kunnat ana att det var omega ens.
TT Sub på en svensk thaiboxningsdonna!
TT Sub på en svensk thaiboxningsdonna!
Ja, du har så rätt. Jag får skylla mitt misstag på att jag vid tillfället var just hemkommen från en ganska blöt svensexa
Jag vill ta upp ett antal saker här:
1) Tjänar man i hennes bransch riktigt mycket pengar? Eller är "den nya verkligheten" att man som någon sorts kändis "måste/bör" "sporta" en finare klocka i dagsläget? Dvs var detta något hon och många andra i "kändiscirkusen" lätt kunde köpa, eller fick hon som många på detta forum högprioritera det i sin privatekonomi?
2) Det jag slås av när jag läser denna tråden är hur samhället förändras och hur många kändisar det finns som jag aldrig hört talas om. Jag påstår inte att de inte är kändisar, jag har själv många "nischade" kändisar jag följer, men som andra inte känner till.
3) Hur mycket sprider sig denna "man skall ha en fin klocka" in hos "vanligt folk"? Jag har faktiskt börjat se avsevärt fler dyra klockor "bland vanligt folk" de senaste åren. Jag misstänker att många av dem inte gör som många "klocksnackare", dvs struntar i semester etc? Handlar det då om att låna lite extra på sin bostad, som många kan göra nu med de stigande bostadspriserna?
Tycker du ställer ganska konstiga frågor, speciellt 1 och 2. Skulle säga att vad någon sysslar med på dagarna har ganska lite att göra med vad de bär för klocka.Jag vill ta upp ett antal saker här:
1) Tjänar man i hennes bransch riktigt mycket pengar? Eller är "den nya verkligheten" att man som någon sorts kändis "måste/bör" "sporta" en finare klocka i dagsläget? Dvs var detta något hon och många andra i "kändiscirkusen" lätt kunde köpa, eller fick hon som många på detta forum högprioritera det i sin privatekonomi?
2) Det jag slås av när jag läser denna tråden är hur samhället förändras och hur många kändisar det finns som jag aldrig hört talas om. Jag påstår inte att de inte är kändisar, jag har själv många "nischade" kändisar jag följer, men som andra inte känner till.
3) Hur mycket sprider sig denna "man skall ha en fin klocka" in hos "vanligt folk"? Jag har faktiskt börjat se avsevärt fler dyra klockor "bland vanligt folk" de senaste åren. Jag misstänker att många av dem inte gör som många "klocksnackare", dvs struntar i semester etc? Handlar det då om att låna lite extra på sin bostad, som många kan göra nu med de stigande bostadspriserna?
Jag vill ta upp ett antal saker här:
Tycker du ställer ganska konstiga frågor, speciellt 1 och 2. Skulle säga att vad någon sysslar med på dagarna har ganska lite att göra med vad de bär för klocka.
Vad är han känd för?Jag poängterade tidigare att jag frågat HeatoN...
CS är ju sjukt stort samt skillbaserat. Kolla bara ESL One som gick nyss på Viasat bl.a. med en prispott på $250000.Vad är han känd för?
EDIT: Aha, det är CS-spelaren som ska vara med i MM. Vem får var med härnäst, svenska mästaren i Fia med knuff?
Hörde att Stockholms bästa börsmäklare skulle få vara med nästa år tillsammans med han som vann kock-SMCS är ju sjukt stort samt skillbaserat. Kolla bara ESL One som gick nyss på Viasat bl.a. med en prispott på $250000.
Hehe omöjligt att förklara/motivera e-sport för 50/60-talister. Det finns säkert fortfarande deltagare i MM som paddlar kanot, kör vattenpolo eller någon annan obskyr sport, så det går nog hem ute i stugorna trots en e-sportare.Hörde att Stockholms bästa börsmäklare skulle få vara med nästa år tillsammans med han som vann kock-SM
Jaja, det blir nog ett bra program ändå.