• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kända svenskars klockor

galácticon

Patek
2-Faktor
Skärmavbild 2017-04-01 kl. 01.34.55.png

Skärmavbild 2017-04-01 kl. 01.39.13.png

Skärmavbild 2017-04-01 kl. 01.39.58.png

Skärmavbild 2017-04-01 kl. 01.43.07.png

Skärmavbild 2017-04-01 kl. 01.46.47.png

Han är fantastiskt dålig på att ta bilder... Nästan lika dåliga som hans musik.
 

Kugghjul

Panerai
Jag är mycket väl medveten om att generaldirektörer inte innehar politiska positioner. Jag beklagar att det missförstods i sådan stor utsträckning att jag skrev "en högst politisk position", jag trodde att det tydligare framgick att jag inte menade att titeln var formellt politisk. Göran Persson myglade inte ens med att tillsättningen av höga tjänstemän inom staten ofta sker via politiska led:

"Människor som har kandiderat för val, som har gått igenom en nomineringsprocess, som har granskats, som har gått ut på gator och torg för att kommunicera ett budskap och lyckats bli valda är i regel också goda chefer, därför att mycket av chefskapet handlar om att kunna kommunicera, både internt och externt, att förstå de processer vari chefskapet så att säga är en del av den politiska processen. Det är därför vi ser så få misslyckanden bland de chefer som vi rekryterar med en politisk bakgrund"

Tyvärr är vänskapskorruptionen stor inom staten.
Ja tyvärr, Kanske ej kontanter i fickan, men Utnämningskorruption
https://www.youtube.com/channel/UCTDws6IhmmGLAFUqa7BKCDg/videos
 

Kugghjul

Panerai
VC Overseas på bilden nedan? Jag har också sett honom med Pepsi GMT har jag för mig.
stefan-persson.jpg


Någon som vet vad HM stefan sitter på för samling, enligt rykten ska de vara ++++ !!

Väldigt intressant att veta vad som gör hans samling fyrplus, och inte tre- eller femplus. ;)

Var på samma bröllop som Steffe för ett par år sedan. Inför vigseln kom han i mjölkvit smoking och guld-patek med rejält med komplikationer. Skön herre förövrigt. Hans fru bar Patek Nautilus med strösslad bezel.
 

Jens E

Omega
Hittade inte något om Gillis.. som kanske inte är super känd med som igår kom 2:a i Sveriges mästerkock (borde vunnit)
Han verkar ha både omega och hublot som han råkar flasha på sin instagram..


IMG_2532.PNG


IMG_2533.PNG
 

Rearden

Cartier
Får väl lägga till att Viktor frisk (om han är kändis?) sportar en tvåtonsdaytona med svart urtavla. (Kan tyvärr inte stjäla en bild)
 
Topp