Han är fantastiskt dålig på att ta bilder... Nästan lika dåliga som hans musik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja tyvärr, Kanske ej kontanter i fickan, men UtnämningskorruptionJag är mycket väl medveten om att generaldirektörer inte innehar politiska positioner. Jag beklagar att det missförstods i sådan stor utsträckning att jag skrev "en högst politisk position", jag trodde att det tydligare framgick att jag inte menade att titeln var formellt politisk. Göran Persson myglade inte ens med att tillsättningen av höga tjänstemän inom staten ofta sker via politiska led:
"Människor som har kandiderat för val, som har gått igenom en nomineringsprocess, som har granskats, som har gått ut på gator och torg för att kommunicera ett budskap och lyckats bli valda är i regel också goda chefer, därför att mycket av chefskapet handlar om att kunna kommunicera, både internt och externt, att förstå de processer vari chefskapet så att säga är en del av den politiska processen. Det är därför vi ser så få misslyckanden bland de chefer som vi rekryterar med en politisk bakgrund"
Tyvärr är vänskapskorruptionen stor inom staten.
Någon som vet vad HM stefan sitter på för samling, enligt rykten ska de vara ++++ !!
Väldigt intressant att veta vad som gör hans samling fyrplus, och inte tre- eller femplus.
Var på samma bröllop som Steffe för ett par år sedan. Inför vigseln kom han i mjölkvit smoking och guld-patek med rejält med komplikationer. Skön herre förövrigt. Hans fru bar Patek Nautilus med strösslad bezel.
https://klocksnack.se/threads/sveriges-mästerkock-116660.66288/page-2Hittade inte något om Gillis.. som kanske inte är super känd med som igår kom 2:a i Sveriges mästerkock (borde vunnit)
Han verkar ha både omega och hublot som han råkar flasha på sin instagram..
Tack för spoilern...Hittade inte något om Gillis.. som kanske inte är super känd med som igår kom 2:a i Sveriges mästerkock (borde vunnit)
Hittade inte något om Gillis.. som kanske inte är super känd med som igår kom 2:a i Sveriges mästerkock (borde vunnit)
Tyskland vann fotbolls-vm.Tack för spoilern...
Med den förmögenheten denna herre sitter på så är Stefans klocksamling en våt dröm för oss entusiaster. Det ser mycket väl ut att vara en VC overseas på bildenVC Overseas på bilden nedan? Jag har också sett honom med Pepsi GMT har jag för mig.
Han lär ha mindre del av sin förmögenhet i klockor än 99% av detta forums medlemmar.Med den förmögenheten denna herre sitter på så är Stefans klocksamling en våt dröm för oss entusiaster. Det ser mycket väl ut att vara en VC overseas på bilden
Vad är det Erik Johansson sportar i Bonusfamiljen?
..men i bra samklang med rollen.Aj då..
Dubbla klockor ja, men det var väl bara en Santos?Kollar på "sveriges mest beundrade man" på svt - kör inte PG dubbla Cartier Santos?
Tyckte det var två - men krävs mer detektivarbete kanske?Dubbla klockor ja, men det var väl bara en Santos?
Gyllenhammar har sportat sin Cartier länge, det finns bilder från 80-talet när han körde den på högerarmen och en annan dinka på vänsterarmen.
Får väl lägga till att Viktor frisk (om han är kändis?) sportar en tvåtonsdaytona med svart urtavla. (Kan tyvärr inte stjäla en bild)
Och en sub verkar han ha med
Antagligen en del i vad som finansierar hans klockor. Detta med sponsrade-inlägg är en guldgruvaToppat med lite skamlösa produktplacering, om han nu inte är kär i Oral B...
Det kan jag tänka mig, och jag klandrar ingen. Dock kan man göra det snyggt och mindre snyggt.Antagligen en del i vad som finansierar hans klockor. Detta med sponsrade-inlägg är en guldgruva
Jag skulle vilja kika närmare på den där Daytonan, personligen tror jag den är fejk.
Och en sub verkar han ha med
Varför?Jag skulle vilja kika närmare på den där Daytonan, personligen tror jag den är fejk.
B kändis, daytona är känd att ha många "kopior" med sig och sedan tror jag inte personen i fråga har pengarna till klockan i sig. Vem vet, kanske är äkta kanske inte. Jag skulle däremot tippa på att den är fejkVarför?