Mvnordlander
Basic
Kanske..
Behöver inte oroa oss för att det ska vara en calatrava..
Edit. Verkar dock vara mindre index kl 3 och några rader över kl 6.
Så denna ska det väl vara?
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag såg TV-serien om P-G Gyllenhammar, "Sveriges mest beundrade man". Det man klart fortfarande ser är att han använder två klockor! En på varje handled. Hans favorit tycks fortfarande vara Cartier Santos.Pehr G Gyllenhammar ser ut att använda en cartier santos, på höger arm.
Bild, annars har det inte häntPer Gessle Panerai i dagens SvD
Tyckte också att det var en Santos 100 som skymtade förbi igår när familjen kollade MM på SVT Play.Tittar på Mästarnas Mästare.
Jonas Björkman (Tennis) kör Cartier, eller ser jag helt fel?
TackDagens BLT:
Då har det inte häntDavid kör Panerai i Lets Dance nu.
Orkar inte fixa pics.
Haha. Ok får kika på TV4play någon gång i helgen när jag hinner dåråDå har det inte hänt
Exemplariskt!Snabb pic
Full set eller han lämnade kvar tillbehören i butiken?Reza Madadi aka maddog med någon typ av Nautilus. 5990 kanske? Eller 5726.
Är det inte en Rolex Explorer?
/Söder
Tycker folk verkligen att det är bekvämt att ha en så illasittande länk? Jag skulle bli tokig efter två minuter med klockan slängandes runt handleden på det sättet...
/Söder
Jag undrar om Linda har någon begagnad bil att sälja? Gärna en genomrostad, skruvad E-klass.
/Söder
Tycker folk verkligen att det är bekvämt att ha en så illasittande länk? Jag skulle bli tokig efter två minuter med klockan slängandes runt handleden på det sättet...
Wow, tror den här posten kan skapa stor kalabalik i Sverige. Hörde jag mediedrev?Löfvens nya?
Kanske..
Behöver inte oroa oss för att det ska vara en calatrava..
Edit. Verkar dock vara mindre index kl 3 och några rader över kl 6.
Så denna ska det väl vara?
Bör vara JS Watch Co. Euro MMXVI Limited EditionVad kör kung Lasse?
Fan vad cool han är Måste fått den efter sin succé med Isländska landslagetBör vara JS Watch Co. Euro MMXVI Limited Edition
Har för mig jag läste att hela truppen fick en (plus att de sålde ett antal)Fan vad cool han är Måste fått den efter sin succé med Isländska landslaget
Full set eller han lämnade kvar tillbehören i butiken?
Va??Jag undrar om Linda har någon begagnad bil att sälja? Gärna en genomrostad, skruvad E-klass.
Tror han syftar på bilhandlarhänget